Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ogen dicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ogen dicht

Van het weekend is er een onwijs leuke foto van mij en mijn paard genomen, maar ze had haar oog dicht voor de zon!!! ontzettend zonde!
    Nu heb ik zelf iets geprobeert, maar ik denk dat het wel nog beter kan...

dit was de foto

dit heb ik ervan gemaakt...

Voor als iemand het wilt proberen is hier het origineel...
    http://static.zoom.nl/9FC341B06A1098...BDB4D6C05D.jpg

Re: Ogen dicht

heb je geen andere foto waar de ogen open zijn
    de ogen kopieëren en plakken en aanpassen.

Comment

Jammer dat de ogen van de berijdster(beligster?) nu niet overeen komen met die van het paard.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Heb je een foto van het paard in ongeveer dezelfde kijkhoek, en ongeveer dezelfde belichting ? Je kan dan vrij eenvoudig die 2 boven elkaar leggen en met een masker alleen de ogen zichtbaar maken.

Misschien heel toevallig de vorige of volgende foto die is gemaakt ?
        Photoshop en The Gimp voor beginners

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peije Bekijk bericht
          Heb je een foto van het paard in ongeveer dezelfde kijkhoek, en ongeveer dezelfde belichting ? Je kan dan vrij eenvoudig die 2 boven elkaar leggen en met een masker alleen de ogen zichtbaar maken.

Misschien heel toevallig de vorige of volgende foto die is gemaakt ?

dit is dan nog de beste... en die heb ik zelf ook gebruikt hierboven...

Comment

1. Klikken op die link, en het bestand begint te downloaden!
            2. Bij openen, start Photoshop CS3, maar dan herkent Photoshop het bestand niet.

-d'er is dus iets aan de hand met die foto-
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hmm, hier opend hij wel gewoon...

Comment

Bestand blijft downloaden bij aanklikken, maar als ik dan de extensie .jpg toevoeg, kan ik het vlot openen met mijn Photoshop CS3 for Macintosh. Hm... misschien een eigenaardigheidje voor de Mac? Enfin, mochten er nog mensen problemen hebben met de file, ze vinden hier de oplossing.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                X