Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
-
Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
Oorspronkelijk geplaatst door oNeX Bekijk berichtIk ben alles behalve een pro (dat wil ik er alvast bij zeggen) maar gisteren is dit uit de mouw gevallen... Ik vond hem heel mooi, omdat de oude afgeleefde look perfect bij de antieke rallywagen past... ^^ Maar als ik zo een aantal pagina's voor mij hier bekijk vind ik hem plots belachelijk slecht
Maar die racewagen is echt prachtig. Hij beroert precies de juiste snaren. Ik vind hem echt helemaal te gek. Ik zou niet weten hoe die op een of andere manier beter zou kunnen! Net een comictekening, of zo.
Comment
-
Een composite. Eerst werden er 3 foto's genomen van een toekomstige winkel in het shopping center van Olen (telkens met 2 stops verschil). Nadien werd er een HDR-foto gemaakt in Photomatix. Met behulp van twee softboxen werd de persoon gefotografeerd en achteraf verwerkt in de achtergrond in Photoshop.
Comment
-
@willemx
ik vind het erg mooi mijn complimenten.
@ LesC hetzelfde dan hierbovenSony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
Bedankt. Hier komen mooie inzendingen voorbij, waarbij de mijne verbleekt! Maar ik leer bij!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willemx Bekijk berichtEen composite. Eerst werden er 3 foto's genomen van een toekomstige winkel in het shopping center van Olen (telkens met 2 stops verschil). Nadien werd er een HDR-foto gemaakt in Photomatix. Met behulp van twee softboxen werd de persoon gefotografeerd en achteraf verwerkt in de achtergrond in Photoshop.
http://farm8.staticflickr.com/7226/7...d1f1a0a9_c.jpgPhotography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
-
Vandaag eens wat tutorials voor CS5 bekeken, hoofdzakelijk om te leren werken met layers etc...
Een eerste test gedaan en dit was het resultaat... Is toch verslavend die photoshop!
Bigger aint always better........ Unless you're me!
Comment
-
zeer mooie plaatSony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtNou, als dat je eerste probeersel is dan is het al erg goed geslaagd. Alleen: die schaduw op de voorgrond kun je beter weghalen want daar klopt niet veel van.Bigger aint always better........ Unless you're me!
Comment
-
-
willemx
super dat je in de Hall of Fame staat
GefeliciteerdLast edited by Sportsterpeke; 17 september 2012, 19:50.Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment
-
@willemx: een perfecte HoF-foto! Mijn felicitatiesBD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Comment