Oorspronkelijk geplaatst door corre1980
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Plaats eens een Extreme CS foto....
Collapse
X
-
Re: Plaats eens een Extreme CS foto....
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk berichtYou're right! dankje
Merci
Over je foto, de pagina die omhoog krult is idd nogal bibberig. Ik heb wat gegoogled maar ik vind geen vervangende tool voor warp in psE. Ik hoop dat iemand anders je er hier wel mee kan helpen! Als je de brushsettings in liquify wat aanpast krijg je wel een netter resultaat (heb het net even zelf geprobeerd) maar 't is niet ideaal. Ik vraag me trouwens ook af waarom de linkerkant van je hand zo'n bruin streepje heeft.
het handige aan de tool is dat met punten bepaalde vlakken kunt vastzetten en de rest verbuigen. ik heb hier een filmpje voor opgezocht. Klik
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk berichtYou're right! dankje
Merci
Over je foto, de pagina die omhoog krult is idd nogal bibberig. Ik heb wat gegoogled maar ik vind geen vervangende tool voor warp in psE. Ik hoop dat iemand anders je er hier wel mee kan helpen! Als je de brushsettings in liquify wat aanpast krijg je wel een netter resultaat (heb het net even zelf geprobeerd) maar 't is niet ideaal. Ik vraag me trouwens ook af waarom de linkerkant van je hand zo'n bruin streepje heeft.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan... Bekijk berichtHet spiegelbeeld van de paarden lijkt in het water niet overeen te komen met de paarden op de brug. Ten opzichte van de struiken zegmaar.
Ook heb ik de paarden er op betrapt dat ze in het spiegelbeeld door de lichte rand van de brug heen gaan. terwijl ze op de brug 'op' de lichte rand staan.
(correct me if i'm wrong)
Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk berichtMooie site, duidelijk geen leek zoals ik ivm CS
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDe jouwe of de hare?
Kiwiaa heeft al een bepaalde, herkenbare stijl ontwikkeld (werkt ook vaak met paarden), hoewel zij soms nog fouten maakt (zoals lichtinval).
De jouwe vind ik goed gevonden, en vooral geschikt voor een webpagina, niet zozeer om hier als bewerkte foto te plaatsen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk berichtdank voor de link. Mooie site, duidelijk geen leek zoals ik ivm CS
wat vind je van de csfoto zelf?
Kiwiaa heeft al een bepaalde, herkenbare stijl ontwikkeld (werkt ook vaak met paarden), hoewel zij soms nog fouten maakt (zoals lichtinval).
De jouwe vind ik goed gevonden, en vooral geschikt voor een webpagina, niet zozeer om hier als bewerkte foto te plaatsen.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtKiwiaa... klik maar eens op 'hier' in haar signature.
wat vind je van de csfoto zelf?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht.... Ik kwam op het idee dankzij de Facebook pagina van Laurence Verheijen (weet haar BD naam niet). kwestie van te vermelden dat het niet volledig mijn idee was, in hoofdzaak niet eigenlijk.
http://img831.imageshack.us/img831/2300/wegtrekkenfbpagina.jpg
Leave a comment:
-
me er ook eens aan gewaagd. Eerste maal dat ik een vorm van collage heb gemaakt met PSE.
Kan nog veel beter, ben me daar van bewust. Ik kwam op het idee dankzij de Facebook pagina van Laurence Verheijen (weet haar BD naam niet). kwestie van te vermelden dat het niet volledig mijn idee was, in hoofdzaak niet eigenlijk.
Leave a comment:
-
Het spiegelbeeld van de paarden lijkt in het water niet overeen te komen met de paarden op de brug. Ten opzichte van de struiken zegmaar.
Ook heb ik de paarden er op betrapt dat ze in het spiegelbeeld door de lichte rand van de brug heen gaan. terwijl ze op de brug 'op' de lichte rand staan.
(correct me if i'm wrong)
Leave a comment:
-
Ah god. Stomkop dat ik ben. Merci
Leave a comment:
-
-
Kijk eens van waar het licht komt?
Leave a comment:
-
Dat retoucheren is goed gedaan!
En leuk idee corre1980
Ik heb ook nog eens wat gepruld maar ben er niet tevreden over.
Niks lijkt te lukken momenteel!
Iemand tips om het beter te maken? Alvast bedankt.
http://img560.imageshack.us/img560/44/manipje.jpg Voor Vinnydizzy's opmerking
Nog niet super, maar iig al veel beter! Thnx Vinnydizzy
En nog eens aangepast na de opmerkingen van gertjan. (en in zwart wit gezet, vind dat mooier denk ik)
Last edited by Kiwiaa; 6 januari 2012, 10:51.
Leave a comment:
-
Heel leuk idee goed uitgevoerd.
Als enig minpuntje kan ik opmerken dat de je in de spiegel normaal gezien de achterzijde ziet, en dus geen kopie kan zijn van wat je een het voorste beeld ziet...
Leave a comment:
Leave a comment: