Haha neen, het is twee keer hetzelfde beeld maar de versie op OneEyeLand is de vierkante versie waar de achtergrond en elementen wat anders geplaatst zijn ivm de compositie.
Ik hou namelijk nogal van vierkante beelden. Ik heb echter enkele reacties gehad van oa m'n vriendin dat het landschap beter tot z'n recht komt in de horizontale versie. Dus m'n voorkeur wissel een beetje tussen de twee.
Het is wel even raar, want ik kom niet vaak een "Sieg" tegen, behalve mezelf dan. Wie weet ben ik mezelf hier tegengekomen op BD?
@Declined: knap geboetseerd! Grappig hoe je de schoen voor het eindresultaat maakte. Schitterende fotobewerking! Die mag van mij al naar den Hof van volgende week kruipen.
Ik wist dat ik deze al tegengekomen was ^^ Voor de liefhebbers : hier staan nog een paar knappe dingen van dezelfde maker : www.themachine.be
dank voor de lovende woorden
ik wil er toch even duiden dat niet alle fotografie op m'n site door mij gedaan is. Er staat fotografiewerk van mij tussen maar de meeste beelden zijn van andere fotografen en door mij geretoucheerd.
Leave a comment: