Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Nogmaals bedankt iedereen ik zal zeker en vast tutorials plaatsten ik ben al met enkele tutorials bezig deze zullen binnenkort op mijn blog komen
xx
ps: Maandag?
Ik kan niet wachten :O Vooral die zwarte ogen zien er zalig uit. (+ de make up)
On topic: Zeer mooie foto's. zou het mogelijk zijn eens de originele foto's te posten.
Goed werk!
Ik heb hier al eens gelezen, als je een foto niet mooi vind, reageer er dan niet op.
Maar op die manier krijg je in elk topic alleen maar waw-comments.
Dus reageer ik toch maar even: ik vind dit niet mooi, kitcherig zelfs.
Maar trek het u niet aan, het zal gewoon een verschil van smaak zijn.
Ik heb hier al eens gelezen, als je een foto niet mooi vind, reageer er dan niet op.
Maar op die manier krijg je in elk topic alleen maar waw-comments.
Dus reageer ik toch maar even: ik vind dit niet mooi, kitcherig zelfs.
Maar trek het u niet aan, het zal gewoon een verschil van smaak zijn.
Ik vind dat dit zeker moet kunnen, kritiek moet men kunnen leveren en kunnen aanvaarden.
Ik bekijk deze fotos ook als artistiek photoshop talent. Deze fotos gaan een stukje verder dan fotografie, maar ik vind het ongelooflijk mooie bewerkingen.
Qua fototechnisch is het natuurlijk moeilijk te beoordelen omdat er zoveel photoshop werk aan te pas is gekomen, maar daarom zou ik de fotos niet minder graag zien. Ik beoordeel ze gewoon anders.
En nogmaals: Deze fotos zijn echt schitterend bewerkt, geven een heerlijke sfeer.
@ Control Z thanks voor je eerlijke mening niet iedereen moet deze mooi vinden en heb ook geen probleem met kritiek als het opbouwend is
ivm de tutorials je kan een link naar mijn blog vinden op mijn flickr
ik vind het leuk om mijn manier van bewerken te delen met anderen, het is ook zo dat je veel digitaal schilder werk hebt ik heb bv aand de laatste bewerking (invocation to the sea) 14uren gewerkt (ja ik hou het bij lol) maar als je geduld hebt en dat graag doet zal dat geen probleem vormen
Bij dergelijke composities waar je vanalles bij elkaar plakt, is het altijd moeilijk om het er nog realistisch te laten uitzien (los van het fantasy thema).
Nummer drie vind ik de minste omdat de scherptediepte en 3D verhoudingen niet kloppen. In nummer 1 lijkt het model eerder uit poser te komen terwijl ik denk dat het van een foto komt. Ik had daar liever nog wat details op de huid gezien, maar het is misschien een bewuste keuze.
Nummer 2 vind ik evenwel schitterend en daarmee kan je concurreren met de besten.
Proficiat.
Ik kijk uit nr die tutorials want hier zou ik graag wat van leren...
Comment