Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantasy Works

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fantasy Works

super WOW plaatjes :love
    voor maandag

groetjes,

sam

Comment

Nogmaals bedankt iedereen ik zal zeker en vast tutorials plaatsten ik ben al met enkele tutorials bezig deze zullen binnenkort op mijn blog komen
      xx

ps: Maandag?
      Nella Balda Photography

Comment

1 en 3 passen zo voor een puzzel van 1500 stukskes

Mooi!!
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
          Nogmaals bedankt iedereen ik zal zeker en vast tutorials plaatsten ik ben al met enkele tutorials bezig deze zullen binnenkort op mijn blog komen
          xx
          ps: Maandag?
          Ik kan niet wachten :O Vooral die zwarte ogen zien er zalig uit. (+ de make up)

On topic: Zeer mooie foto's. zou het mogelijk zijn eens de originele foto's te posten.
          Goed werk!
          Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
          Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
          http://snapshot-sr.deviantart.com/

Comment

Amai, wat een staaltje photoshop,
            Heel mooi gedaan

Comment

waauw, ongelooflijk mooi !!!

Kan niet wachten op de tutorials (linkje voor blog ergens? )
              www.carlwouters.com

Comment

Dit is erg verassend mooi. Wist niet dat ze dit maakte van bestaande foto's.

grtjs Wim
                "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

nummer 2
                  Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

zoals ik al meerdere keren zei, hier zijn echte fotoshop kunstenaars te vinden ,
                    als ik dit zie tja ....der is nog een weg te gaan....

knap werk
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik heb hier al eens gelezen, als je een foto niet mooi vind, reageer er dan niet op.
                      Maar op die manier krijg je in elk topic alleen maar waw-comments.
                      Dus reageer ik toch maar even: ik vind dit niet mooi, kitcherig zelfs.
                      Maar trek het u niet aan, het zal gewoon een verschil van smaak zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Ik heb hier al eens gelezen, als je een foto niet mooi vind, reageer er dan niet op.
                        Maar op die manier krijg je in elk topic alleen maar waw-comments.
                        Dus reageer ik toch maar even: ik vind dit niet mooi, kitcherig zelfs.
                        Maar trek het u niet aan, het zal gewoon een verschil van smaak zijn.
                        Ik vind dat dit zeker moet kunnen, kritiek moet men kunnen leveren en kunnen aanvaarden.

Ik bekijk deze fotos ook als artistiek photoshop talent. Deze fotos gaan een stukje verder dan fotografie, maar ik vind het ongelooflijk mooie bewerkingen.

Qua fototechnisch is het natuurlijk moeilijk te beoordelen omdat er zoveel photoshop werk aan te pas is gekomen, maar daarom zou ik de fotos niet minder graag zien. Ik beoordeel ze gewoon anders.

En nogmaals: Deze fotos zijn echt schitterend bewerkt, geven een heerlijke sfeer.
                        www.carlwouters.com

Comment

Wonderlijk mooi en dat groen is zooo lekker om naar te kijken!!!

Me like it

Comment

OMG

Dit zijn kunstwerken!

Ja, dit gaat fotografie voorbij, maar daarom is het zeker niet minder mooi.
                            Ik be nvooral zeer benieuwd naar je tutorials!

Respect dat je deze wil delen hoor! Ik probeer bijna daaglijks iets bij te leren in Photoshop, dit heeft zeker mijn interesse!!

PROFICIAT
                            ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Dankjewel iedereen

@ Control Z thanks voor je eerlijke mening niet iedereen moet deze mooi vinden en heb ook geen probleem met kritiek als het opbouwend is

ivm de tutorials je kan een link naar mijn blog vinden op mijn flickr
                              ik vind het leuk om mijn manier van bewerken te delen met anderen, het is ook zo dat je veel digitaal schilder werk hebt ik heb bv aand de laatste bewerking (invocation to the sea) 14uren gewerkt (ja ik hou het bij lol) maar als je geduld hebt en dat graag doet zal dat geen probleem vormen
                              Nella Balda Photography

Comment

Bij dergelijke composities waar je vanalles bij elkaar plakt, is het altijd moeilijk om het er nog realistisch te laten uitzien (los van het fantasy thema).
                                Nummer drie vind ik de minste omdat de scherptediepte en 3D verhoudingen niet kloppen. In nummer 1 lijkt het model eerder uit poser te komen terwijl ik denk dat het van een foto komt. Ik had daar liever nog wat details op de huid gezien, maar het is misschien een bewuste keuze.

Nummer 2 vind ik evenwel schitterend en daarmee kan je concurreren met de besten.
                                Proficiat.

Ik kijk uit nr die tutorials want hier zou ik graag wat van leren...
                                Last edited by PSG; 17 juni 2009, 11:04.

Comment

Working...
                                X