Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantasy Works

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fantasy Works

inderdaad...waarschijnlijk niet iedereen zijn smaak (ik zou deze nu ook niet aan mijn muur willen) maar heel knap gedaan...die 2e is prachtig gewoon,

bij de eerste heb ik de indruk dat de vrouw 'naast' de vogel kijkt en waarschijnlijk was het de bedoeling om ze naar elkaar te laten kijken?

Comment

dit is een kunst op zich en mag hier zeker getoond worden, wat sommigen ook beweren. !!!!!!!!!!!!!!!!!
      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
      https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Als trouwe deviantarter kan ik dit alleen maar 'awesome' en 'simply great' vinden hehe!
        Laat je maar gaan zou ik zeggen, en verwen ons :-)
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Zijn de fotos zelf ook van jou hand?
          Ik heb het al vaak gezegd, knap photoshopwerk, het is nu ook mijn smaak niet maar damn je kan er wat van !
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
            Zijn de fotos zelf ook van jou hand?
            Ik heb het al vaak gezegd, knap photoshopwerk, het is nu ook mijn smaak niet maar damn je kan er wat van !
            Ja dat was ik eigenlijk nog vergeten vragen
            Gebruik je enkel deviant stock of ook eigen werk?
            www.sylviehuybrecht.be

Comment

Hallo

Thanks iedereen!

De foto's zelf zijn niet door mezelf gemaakt ik gebruik soms mijn eigen foto's maar meestal zijn het die van de ongelooflijk stock artisten op Deviant Art!
              Ze zijn geweldig voor ons artiesten en maken echt super stock foto's

Voor degene die benieuwd waren naar originele foto's here they are.

[MOD] De foto's zijn achter een linkje geplaatst omdat het geen eigen opnames zijn. Ik zou het waarderen als de links aangepast worden om rechtstreeks naar de beelden op deviantART te wijzen - hetgeen ten opzichte van de fotografen ook een faire werkwijze is.
              Last edited by Laurens; 17 juni 2009, 21:30. Reden: Geen eigen foto's
              Nella Balda Photography

Comment

Da's wel heel tof want om zo'n shoot anders bij elkaar te krijgen heb je heel wat organisatie nodig. Een luxe als je ze dan gewoon ergens kan gaan afhalen.

Maar met uw bewerking heb je iets nieuw gemaakt dat voor mij een heel surplus is tov het origineel.

Ik vind de foto's wel kleintjes. Kan je die ook in hoge resolutie downloaden?

Thx

Comment

foto twee is wel een mooie, van belichting, compositie, kleur.

Comment

Inderdaad, mooi werk, maar hoort helaas niet thuis in showcase maar eerder in fotobewerking en als we de regels erg strikt toepassen, zouden de foto's ook achter een link moeten staan omdat ze niet zelf gemaakt zijn.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

knap werk
                      3e is mijn favoriet

Comment

Wat ik wel opmerk is dat je de 'deviant-code' niet strikt toepast. Veel mensen op deviantart stellen free stock ter beschikking (of dat nu foto's zijn of brushes of texturen of tutorials), maar ze vragen altijd wel dat je hen crediteert door eenvoudigweg te vermelden bij wie je alles gehaald hebt dat je gebruikt hebt. Sommige stocks mogen ook niet buiten deviantart worden gebruikt.
                        Ik heb bij jouw bewerkingen geen enkele credit gezien, niettegenstaande je zonder het werk van die mensen nergens had gestaan. Ook niet bij het posten van de originele stockfoto's kom je ertoe de maker van de foto te vermelden.
                        Meestal lees je dan ergens onder de regels die de stockverleners uitschrijven iets als: 'if you don't play by the rules, I'll haunt you down... ' Dus misschien toch maar even ere wie ere toekomt voor ALLE deeltjes van de puzzel?
                        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Hele mooie platen, prachtig zelfs.

Maare.....dit is een fotosite, en ik vind het geen foto's meer.
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ik schreef in het begin al "zorgwekkend mooi" en liet de TS het voordeel van de twijfel. Nu is reeds een tipje van de sluier opgelicht .... terechte verplaatsing van het topic m.i.

Wie de foto's gemaakt heeft, wie de bewerking gedaan heeft .... het blijft vakmanschap. Maar een eerlijke bronvermelding siert altijd een mens.
                            "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

En HOE begin je daar ook weer aan?
                              http://www.melissavanbelle.be

Comment

Heel leuk, ik kijk al uit naar de tutorials (die ik dan moet 'vertalen' naar PSP maar dat lukt wel )

Comment

Working...
                                X