Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En hoe komt dit!?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: En hoe komt dit!?

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
    Een ATI Mobility Radeon HD 2300

Is ie goed?
    Licht eraan wat jij onder goed verstaat

Prijs, Energiezuinigheid, stilheid, snelheid?

Overall gezien een prima kaart(medium kaart) in ieder geval...
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thedailyleaf Bekijk bericht
      is het bij elke foto die je open doet in ps? Indien JA ---> PS herinstalleren
      Indien Nee --> ligt het aan u foto bestanden

Na herinstalleren nog het geval? Nee ----> geen problemen meer
      Inien JA ---> iets mis met u OS... Miss OS eens herinstalleren, ma das wel wa werk

Magk hint geven? gooi PC buiten koop macbook Pro --> Onlangs in Saturn (dochter van media markt) 1200 voor Macbook PRO , die koste voor de nieuwe versies nog 1699...
      Het ligt niet aan pc of foto of toestel maar dus aan de OpenGL. Ja leuk een Mac... Als je voor mij ook eentje wil kopen zou dat leuk zijn maar als 17jarige ben ik niet in de positie om even naar de winkel te stappen en met een big smile een mac te kopen. Zal ooit hopelijk zo zijn maar nu nog even niet. Toch bedankt voor het advies! :-)
      ::: Flickr :::

Comment

wowww heb even de discussie niet gevolgd, ben misschien geen computer technicus, ik probeerde enkel te helpen.. Nutteloos advies leek het mij nu ook niet echt, eens PS herinstalleren kan soms wel wonderen doen... Maar het lag dus aan de open GL, heb niet genoeg verstand om mij hierover uit te spreken, had dus in de eerste plaats beter niets gezegd... & die hint had ik misschien niet moeten plaatsen, ben gewoon mac fanaat. had ook wel zonder die commentaar van mij gelukt. Sorry hiervoor... Ik gaf gewoon ook maar even aan dat er een super promotie liep...

Groetjes,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Jij moet zowat de slechtste helpdesker zijn die ik sinds lange tijd ben tegengekomen.

En wat is het voordeel van je hint dan, behalve dat er dan een Apple logo op je laptopscherm prijkt?
          ben dan ook geen helpdesker... Had idd beter gezwegen want ik zat er compleet naast, heb ook geen probleem om dit toe te geven, maar door een foute uitspraak zo afgebroken te moeten worden, sorry ook wel jammer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
            Vervang jij de motor van je wagen als hij eens sputtert ?

Er komt plots een bekende quote in mij op :
            It's better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.

Tom.
            idd, zoals ik al zei ik zat er compleet naast, men excuses hiervoor, maar wederom, het gedrag dat hier gesteld wordt tegen over mij is ook wel vrij laag van sommige personen, ik heb het hier dan bv over je Quote.

Comment

Working...
            X