Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
OpenGL is een combinatie van hardware en software waarmee beelden sneller verwerkt worden.
Je kan af en aan zetten onder Bewerken -> Voorkeuren -> Prestaties -> GPU.
De CS4 gebruikt idd openGL om zijn beelden te renderen, je kunt het uitzetten in edit>preferences>performance. ZOu kiunnen dat alles iopgelost is dan maar dan zul je het zonder de cole nieuwe features moeten doen. Nieuwe drivers voor je graka downen kan helpen maar is niet altijd een oplossing. Zelf vind ik dat CS4 een enorme hoeveelheid RAM opslokt per foto die je bewerkt en die maar heel zelde met mondjesmaat terug vrij heeft. Zwaar memory lek. Ik heb teruggeschakeld naar CS3 wat veel vlotter en zuiniger werkt.
is het bij elke foto die je open doet in ps? Indien JA ---> PS herinstalleren
Indien Nee --> ligt het aan u foto bestanden
Na herinstalleren nog het geval? Nee ----> geen problemen meer
Inien JA ---> iets mis met u OS... Miss OS eens herinstalleren, ma das wel wa werk
Magk hint geven? gooi PC buiten koop macbook Pro --> Onlangs in Saturn (dochter van media markt) 1200 voor Macbook PRO , die koste voor de nieuwe versies nog 1699...
Oorspronkelijk geplaatst door ThedailyleafBekijk bericht
Inien JA ---> iets mis met u OS... Miss OS eens herinstalleren, ma das wel wa werk
Magk hint geven? gooi PC buiten koop macbook Pro --> Onlangs in Saturn (dochter van media markt) 1200 voor Macbook PRO , die koste voor de nieuwe versies nog 1699...
geen probleem dat je Apple fanboy bent, maar dat je daarom ook nutteloos advies moet geven is een andere zaak...
ik had hetzelfde probleem als ik OpenGL inschakel met mijn onboard Nvidea 6150 chipset
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Jij moet zowat de slechtste helpdesker zijn die ik sinds lange tijd ben tegengekomen.
En wat is het voordeel van je hint dan, behalve dat er dan een Apple logo op je laptopscherm prijkt?
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Vervang jij de motor van je wagen als hij eens sputtert ?
Er komt plots een bekende quote in mij op : It's better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
Comment