Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veborgen fotomappen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Veborgen fotomappen

Ik bewaar mijn fotos in "mijn afbeeldingen" ook wel in Picasa en Maggix en soms een bewerkte foto in Fhotodraw. Nu is het zo dat ik de laatste tijd als ik "mijn afbeeldingen" open er onderaan links staat : 10 objecten ( + 5 verborgen) , dat is met 1 begonnen en regelmatig komen er daar bij.Waar komen die verborgen mappen vandaan en wat zijn ze, en wat moet ik daar mee doen, ik kan ze niet bekijken en niet verwijderen, ik weet ook niet of dat nodig is.
    Onlang heb ik Maggix geinstalleerd en daar kon ik er 2 van zien staan in een mistachtige toestand. Kan iemand me daar meer over vertellen ,ik ben nog maar een beginner.
    Last edited by willytje65; 20 oktober 2008, 09:51. Reden: verplaatsen naar software

Re: Veborgen fotomappen

Sorry Willytje65 maar ik kan je niet helpen.
    Misschien je vraag ook eens in software posten?

Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Willy met welk OS (XP, Vista, Mac, Linux,......) werk je? Het zou handig zijn om dat te weten.

Verborgen bestanden kun je meestal wel zichtbaar maken (de manier waarop hangt van je OS af), maar dit zullen waarschijnlijk bestanden zijn die het (foto)programma op dat moment gebruikt (een soort van reserve of werk copie) nu worden die bestanden meestal bij het afsluiten van het programma verwijderd, doch waneer het programma niet normaal afgesloten word kan soms zo'n werkcopie blijven staan op je computer..... bekijk je map eens zonder dat er (foto)programma actief is, via bestandsbeheer/verkenner..... en zet de optie verborgen bestanden weergeven aan, dan kun je meestal wel zien welke bestanden dit zijn (en zal het waarschijnlijk duidelijker worden waar ze vandaan komen).

Comment