Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lightroom rc 2.1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lightroom rc 2.1

Klopt, maar het systeem en de diverse andere programma's die ik open heb staan willen ook hun deel. Zo kan ik dus altijd met maximaal 3Gb in PS werken.

Comment

dat kan zeker zijn. Echter op mijn werk heb ik 4gb op ne quadcore MacPro,
      en ik wissel héél snel tussen alle progs van CS3; indesign, illustrator, PS en Lr, die staan altijd open naast Word en preview,AcrobatPro,fontexplorer en Bridge. Ik heb echt geen enkelnm probleem. Die computer vliegt echt.
      Fotogallery
      My Pictureblog

Comment

Misschien is 10 Gb wat aan de hoge kant, maar als ik een nieuwe Mac Pro koop wil ik gelijk wat overshoot voor de toekomst en dan hoef ik de eerst komende jaren niets bij te kopen.
        Ooit was ik wat zuinig met geheugen en op het moment dat ik echt aan meer toe was, brandde een van de fabrieken af en er gebeurde nog iets en de prijzen schoten omhoog. Standaard zit er 2Gb in en 4 x 2 GB extra voor 300 euro vind ik verhoudingsgewijs niet veel geld (ongeveer de prijs van een goedkoop matig objectief)

Comment

Point taken,

plus ik ken uw noden niet,
          en ik weet dat CS4 het euvel van de max 3Gb aan Ram volledig oplost.

Dus daar zal je misschien wel meer dan de helft van je ram gebruiken.
          Plus dat ik helemaal niet werk met video of animatie of dergelijke,
          dus ik weet niet uit ondervinding wat dat vraagt van het systeem, van de rest weet ik veel uit eigen odervinding.
          Fotogallery
          My Pictureblog

Comment

Laatst wou ik een album (+/- 2000 photos) van LR 1 overzetten naar LR 2 en dat bracht mijn PC zodanig in de problemen dat ik geen geheugen meer vrijhad voor andere taken. bijna 8GB gebruikt door LR 2.
            Ik koos voor de conversie en niet veel later kwamen de beelden zeer traag op mijn scherm. Gevolg een vastgelopen PC. Later merkte ik dan Mijn partitie waar deze foto's opstond beschadigd was. Na een grondige Hard-disk controle werkt alles weer normaal en met minder geheugen.
            En gelukkig waren er geen fotos verloren.

Comment

Working...
            X