Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

affiche euroball

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• affiche euroball

assignment:
    black and white poster for a gala evening for the staff at the european commission;

(updated)

grote versie:
    http://www.fuguforce.com/pub/euroball5-posterA3-bw-web2.gif

wat denk je ervan?

note; english is not my native language, so please comment the mistakes

of is deze beter ?: minder artistiek, meer 'galaball':
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

heeft er iemand een gelijkaardige 'glamour'-foto die ik zou mogen gebruiken (tegen betaling), want deze is te hoog gegrepen denk ik (komt uit reclame)

gezien dit een betaalde opdracht is (ook niet gigantisch veel, spijtig genoeg, ondanks EC-opdracht), wil ik het 'correct' doen hé. En zelf heb ik niet direct 'glamour'-foto's, laat staan de apparatuur om het 'snel' zelf te doen (belichting e.d.)
    ToM.___ //Fuji s602.

Comment

Een gala evening is toch vrij formeel dus ik zou voor iets als in de 2e versie gaan (persoonlijk houd ik meer van 1e versie )

Comment

Tom, ik vind ( maar wie ben ik ) het tweede ontwerp ontegensprekelijk het beste.
        De bedoeling van ontwerp 1 was wellicht goed, maar de tekst gaat er teveel in verloren.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oops, je verbetering te laat gezien...

Tja, nu is die eerste ook erg mooi.

Maar nu ben je nog geen stap verder he !
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

Comment

2e is zeker de beste... straalt het meest 'klasse' uit (raar hé, dat een mens de EU direct associeert met klasse )...
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

leuke reacties, merci. jullie bevestigen een beetje wat ik al dacht, de eerste is artistiek een stuk beter vind ik en veel opvallender ook denk ik, maar ook wat 'te gedurfd' misschien en misschien ook niet zo geschikt voor het doel..

+ daarstraks viel mij een vergelijkbaar beeld te binnen, en hoe langer ik versie 1 nu zie, hoe meer ik eraan moet denken:
              de hoes van "baise moi"
              (is een film, en ga die nu niet direct huren (het is geen tip ofzo), want je zou wel eens kunnen verschieten wat daarin allemaal gebeurt )
              ToM.___ //Fuji s602.

Comment

+ daarstraks viel mij een vergelijkbaar beeld te binnen, en hoe langer ik versie 1 nu zie, hoe meer ik eraan moet denken:
                de hoes van "baise moi"
                (is een film, en ga die nu niet direct huren (het is geen tip ofzo), want je zou wel eens kunnen verschieten wat daarin allemaal gebeurt )
                Dan word ik natuurlijk wel nieuwsgierig dus even gekeken heeft er idd iets van weg. Heavy film trouwens volgens mij want was verboden in Australie en die doen dat niet zo gauw

Comment

Meningen kunnen verschillen;
                  Toen ik de eerste zag dacht ik Waw!!
                  De tweede vindt ik daarentegen wel stijlvoller maar iets te hard.
                  Ik denk dat Europa de eerste het beste vind

Paul

Comment

heh?
                    Paul, haal je de twee niet door mekaar ?
                    De eerste is 'te hard' zegt iedereen, de tweede is 'zachter' ..

Nu ja, ik ben het met je eens hoor, ik heb het ook meer voor de eerste, maar begrijp heel goed dat de tweede meer "galabal" uitstraalt en dat dit een gemakkelijkere keuze zal zijn voor de opdrachtgever.

Of heb ik het mis ?
                    ToM.___ //Fuji s602.

Comment

Mijn uitdrukking kan inderdaad wat vreemd overkomen.
                      Ik vindt de eerste mooier en stijlvoller; Het zwart ligt me zo niet en vandaar de uitdrukking hard.
                      Niettemin ben ik altijd zeer benieuwd naar Uw creaties en probeer ik er iets van op te steken.
                      Paul

Comment

Ik waardeer je mening zeer Paul, maar ik vond de 'eerste' 'tweede' -benaming wat raar, de meesten zien het andersom, meer niet.

Alvast bedankt aan allen voor de hulpvolle commentaren. Dilemma opgelost.
                        ToM.___ //Fuji s602.

Comment

Het tweede ontwerp lijkt mij zonder meer het meest geschikt, gezien het publiek. Persoonlijk verkies ik echter ook de eerste versie. Mooi gedaan ook, ik hou er wel van

En aangezien je erom vraagt: 'dress code' bestaat uit 2 woorden in het Engels, de rest lijkt me correct

Comment

Het tweede ontwerp lijkt mij geschikt, gezien het publiek, en leest ook makkelijker.

Mep
                            http://users.skynet.be/mep
                            No colors, no business!
                            “Our Inks Are Service”

Comment

De eerste, en dan met knalrode tekst. Of een 'koninklijk' diepblauw/purper, heeft ook wel iets 'gala-igs'

Hoewel het dan geen BW-poster meer is (of toch wel?)

Comment

Working...
                              X