Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude Vergeelde foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oude Vergeelde foto

Hallo Allemaal, Ik kreeg laatst een oude vergeelde (ingekleurde?) foto van mijn vrouw en haar broertje uit 1977. Ik ben benieuwd naar jullie mening of hier nog wat aangedaan kan worden en hoe ik dan te werk moet gaan. Ik heb Paint Shop Pro 8 om mee te werken.

snel even bewerkt:

mag ik er nog even bijzeggen dat ik dit een zalige foto vind, ook de vergeelde..

de big file is 2.7MB, stuur me een mailtje en dan stuur ik hem terug.

ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Leuk weer eens een oude foto opknappen, alle kleurpotloden gebruiken en het wordt weer een kleurenfoto.

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
      Member of Han Fan Clan
      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Moet zeggen dat dit er al stukken beter uitziet. Tom314, die van jouw is goed maar HV heeft nog iets meer vlekjes weggepoetst en de kleuren zijn wat beter. Ik heb zelf enorm zitten klooien met de achtergrond, kon ik maar niet goed krijgen. Het shirt van m'n vrouw is nu oranje geworden, kan dit ook geel blijven? Hoe doen jullie dit trouwens? Alles met Photoshop? of is dit in PSP8 ook mogelijk? Je snapt dat ik er nog niet zo geoefend in ben. Groeten, FatherJohn. En alvast bedankt.

Comment

[QUOTE] Originally posted by HV
          Originally posted by FatherJohn
          Het shirt van m'n vrouw is nu oranje geworden, kan dit ook geel blijven? Hoe doen jullie dit trouwens? Alles met Photoshop? of is dit in PSP8 ook mogelijk? Je snapt dat ik er nog niet zo geoefend in ben. Groeten, FatherJohn. En alvast bedankt.
          Oke ze heeft een geel shirtje aangedaan
          Ja ik werk in PS en dit zo ff uitleggen is niet zo snel mogelijk.

Member of Han Fan Clan

Comment

HV; Ik vind de foto echt heel goed geworden, de achtergrond mag misschien nog ietsje egaler, de schaduw ? aan de rechterkant van het haar weg, dan kannie volgens mij ook niet veel beter, kun je mij de bigfoto eventueel mailen. Gigantisch bedankt. Ben trouwens wel heel benieuwd naar de uitleg hoe en wat, kan ik het de volgende keer misschien zelf doen. Greetz, Fatherjohn

Comment

Hallo Han,
              niet verkeerd opnemen, maar persoonlijk vind ik de bewerking van Tom314 beter.
              Vooral de haren op het hoofd zijn een stuk gedetailleerder en heb jij veel overbelichting op het gelaat .
              Ik ben er zekers van dat jij dit ook kan, dus heeft dit waarschijnlijk te maken met de accuratesse en snelheid waarmee je hier gewerkt hebt

groetjes

Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

daarstraks gewoon snelle bewerking (maar wel veel te lange uitleg zoals HV al zei), enkel kleuren.

nu ook even bezig geweest met spots verwijderen, 'lijnen' eruit halen, ook achtergrond wat 'verlicht' en kleurzweem naar geel gezet, net zoals het jasje.

accuratesse en snelheid
                Jo, de eerste versie was geen 5 minuten werk hoor..

de tweede versie nog een extra 20 minuutjes.
                ToM.___ //Fuji s602.

Comment

Do you serve a purpose, or purposely serve?
                  http://www.soulshriek.com

Comment

Originally posted by Jo
                    Hallo Han,
                    niet verkeerd opnemen, maar persoonlijk vind ik de bewerking van Tom314 beter.
                    Vooral de haren op het hoofd zijn een stuk gedetailleerder en heb jij veel overbelichting op het gelaat .
                    Ik ben er zekers van dat jij dit ook kan, dus heeft dit waarschijnlijk te maken met de accuratesse en snelheid waarmee je hier gewerkt hebt
                    groetjes
                    Jo(han)
                    Ja alles kan je onder de noemer tijd schuiven
                    Na het eten heb ik de foto er nog even opnieuw opgezet en nu komt deze plaat er uit rollen.

Member of Han Fan Clan

Comment

knap werk HV.
                      ToM.___ //Fuji s602.

Comment

Dank je wel Tom
                        Member of Han Fan Clan

Comment

Geweldig knap/mooi die laatste HV

nog bedankt voor de aangepaste versie van Annemarie..zag hem gisteren pas, je had hem naar mijn hotmail adres gestuurd en daar kijk ik niet zo vaak .

mvg,
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Dag allemaal

Han, het is een ontzettend goede plaat geworden, ik vond de laatste van Tom trouwens ook al een stuk beter dan de eerste. Mag ook de bijdrage van Soulshriek niet vergeten, bedankt. Het is de eerste keer dat ik deelneem aan dit forum (wel regelmatig gekeken), ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind dat er zo veel tijd wordt gestopt in bewerkingen en reacties.

groeten,

FatherJohn

Comment

Originally posted by tom314
                              snel Mag ik er nog even bijzeggen dat ik dit een zalige foto vind, ook de vergeelde..
                              Ja zo'n oude foto is het mooiste. De foto is tenslotte ook al ±26 jaar oud.

Member of Han Fan Clan

Comment

Working...
                              X