Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog steeds erg snelle levertijd en goede kwaliteit, betaalde laatst maar 7 cent per foto (bestelling van 300 foto's), met verzending inclusief was het 0,085 cent per foto (dus 25,5 euro voor 300 foto's). En dat is goedkoper dan www.foto.com: 300 foto's inclusief verzending kost me daar 31,19 euro.
Elka wordt hier ook dikwijls aangehaald: is dubbel zo duur (>300 stuks: 0,15 euro!)... Pixum is goedkoper voor kleine aantallen (8 cent zelfs vanaf 1 foto) maar zakt daar niet onder bij grote aantallen.
Welcome to Pixum! Please select your country from the list to find the Pixum page for you.
Wel het deluxe album van 34x24cm/50 bladzijden: 39,95 euro + 9,5 shipping. Nog niet goedkoper gevonden voor deze kwaliteit/formaat en kreeg net een code voor 5 euro korting dus er komt er binnenkort weer eentje aan...
ik heb onlangs via iemand photobox.ie doorgekregen maar heb nog niets besteld. Prijzen zien er inderdaad niet slecht uit maar canvas-afdrukken zijn wel reteduur vind ik.
Tot nu toe bestel ik altijd via extrafilm.be : voor mij goede kwaliteit, snelle service en goede prijzen
Heb nu al geen plaats met 10x15 fotos in al die albums
De enige albums die ik heb zijn die geprintte, het inplakken van foto's vind ik zo'n vreselijke bezigheid en bij de geprintte kun je wat wisselen met formaten.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Dat kan, toen ik vorig jaar foto.com gebruikte waren ze nochtans OK. Maar kijk toch maar eens je schermcalibratie na of calibreer het naar SRGB mocht je dat niet doen. Veel afdrukproblemen zijn er door slecht afgestelde beeldschermen, van fabriek af worden nieuwe lcd schermen veel te fel afgeregeld, met een donkere afdruk tot gevolg als je er zelf aan werkt...
Comment