Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste communie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste communie

Neen das is waar, niet iedereen vind hetzelfde mooi. De klant zijn wij zelf ('t is voor onze dochter) Er ligt nog niks vast met kleuren, vormen of afmetingen maar ik zit echt met die cirkel in mijn hoofd (die ik er helaas moeilijk uit krijg) Heb ondertss wel de cirkel een beetje meer diepte gegeven en kleuren kan ik pas aanpassen als ik de kledij heb, dus dit kan nog alle richtingen uit! Toch blijven alle tips nog welkom!

Comment

Ach ik had nog niet zo ver gedacht lol... Ik stuur je meteen een pm!

Comment

Ik vind het heel mooi zoals je het het eerst geplaatst hebt. Eventueel een tweede foto van dichterbij nemen zodat je haar ziet vanaf haar middel ongeveer. Ben benieuwd hoe dat er zou uitzien. Maar ik vind het heel geslaagd hoor, lettertype ook.
        Mijn dochter werd vorig jaar gevormd. De foto's staan op mijn blog bij mei-2007.

An
        www.bloggen.be/an
        Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
        Voorheen Fuji Finepix S9500.
        Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

Comment

Ja ik vind het eerste kaartje ook wel mooi maar helaas valt het bij mijn man echt niet in de smaak (mannen hé)
          Dus heb ik maar totaal iets anders uitgewerkt wat wel in de smaak valt bij hem en bij mij ook (beter eigenlijk dan al dit vorige) (allé dat is mijn mening want voor iedereen goed doen gaat toch niet helaas). Van zodra ik de foto's heb getrokken en het kaartje klaar is zet ik hier het eindresultaat en hoop dat het bij de rest ook in de smaak valt!
          Ben eens een piepje gaan nemen op je blog en heel leuk gedaan van de communie van je dochter, vooral ook die fotoalbum want dit ga ik ook laten maken voor ons, meter, peter en grootouders.

Comment

Je kan misschien proberen van het onderwerp wat interactie met de cirkel te laten hebben? Bv er tegen leunen, er op hangen, ....

Bart

Comment

Voila dit is het eindresultaat geworden.

Comment

Iets heel anders geworden!
                Leuk gedaan! Speels kaartje
                ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

In ieder geval origineler dan datgene wat je vaak in de winkels ziet. Maar voor mij mag de foto zelf een tikkeltje scherper
                  https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Vind het zelf ook wel geslaagd al zeg ik het zelf
                    Denk dat de foto hier niet scherp te zien is met het verkleinen mss?
                    In ieder geval afgedrukt is de foto scherp!

Comment

Working...
                    X