Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruis wegwerken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ruis wegwerken

Heeft er iemand een goede tip hoe ik mijn foto's kan ontdoen van ruis (zonder dat ik dure licenties moet kopen)?
    IntoWildlife

Re: Ruis wegwerken

noiseware community en geheel gratis.

Wil je iets goeds probeer dan eens een trial van DxO 5. Is ook iets meer als een ruiswegpoetser.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Alvorens Dxo te installeren lees je op het web best wel eerst wat achtergrond info over hun kopieerbescherming - bijvoorbeeld in deze thread.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Goed om te weten. DxO stont op mijn lijstje om aan te kopen, nu niet meer. De PC waar ik de trial op had geinstalleerd is ondertussen gecrached. 't Zal wel toeval zijn, maar toch...
        BD0808BE

Comment

Ik fotografeer met een Nikon D70, waar ruis op hogere ISO problematisch is.

Om de ruis te onderdrukken werk ik met:
          Adobe Lightroom, Dfine 2.0, Neat Image of Noice Ninja.
          Persoonlijk verkies ik Noice Ninja.

Ik ben wel op zoek naar een nieuwe camera die minder ruisproblemen geeft,
          want met al de ruisonderdrukkers verliest je foto scherpte.
          Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-art Bekijk bericht
            want met al de ruisonderdrukkers verliest je foto scherpte.
            Met DxO 5 net weer niet.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              noiseware community en geheel gratis.
              De trial-versie is gratis maar dan zal er blijkbaar een grid op de foto komen. Althans dat lees ik toch op hun site.
              SITE: http://www.xraypictures.be
              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Working...
              X