Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste communie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste communie

Graag had ik geweten wat jullie van dit communiekaartje vinden?
    Wil het sober houden met toch iets speciaals en wil zeker geen klassiek kaartje.
    Het kindje in de cirkel moet wel nog vervangen worden door de echte communicant.

Re: Eerste communie

Iets soberder lettertype
    Ergens "eerste communie" vermelden
    Betere uitsnede van't uiteindelijke communicantje
    Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
    scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

Comment

Persoonlijk vind ik het lettertype wel leuk omdat het speels is.
      Maar kan altijd eens uitproberen met ander lettertype, enig idee welk mss?
      Eerste communie zet ik er niet op, ik weet dat ik hiermee afwijk van het gewone maar ...
      Natuurlijk de echte communicant zal ik beter uitsnijden!

Comment

hoi Tinnekin

Het ontwerp is mooi , maar je mag het niet te eenvoudig houden
        een klein aantal veranderingen en je hebt mijn insziens iets veel mooier, of niet ?

groeten, ddavid

Comment

Neen, de eenvoud is net de grote kracht van dit design. Less is more...

Lettertype laat je meegaan met de sfeer die je wil brengen.

Comment

Dus volgens PSG het simpele houden?
            Bij ons thuis zijn er velen niet wild van de slierten met bolletejes, daarmee deze onderstaande gemaakt.Wat denken jullie daarvan?
            PS: Ik ben wel nog steeds geen gevorderde fotobewerkster

Comment

M'n zus heeft dit jaar ook een eerst communiekantje. Ik wou ook met cirkels werk hihi... Ik vind het dus wel mooi... Maar zoals (de meesten mss) vind ik de slieren en bollekes ook niet het van het Voor de kleur mag het naar mijn mening ook allemaal een beetje feller. Zo hoop ik het toch te doen maarja alles hangt ook een beetje af van de kledij natuurlijk.

Comment

Ojee, het gaat nog moeilijker worden dan ik dacht precies.
                Ik wil alleszins de grote cirkel behouden waarin de communikant staat.
                Qua kleur staat dit eigenlijk ook nog niet allemaal vast want hebben de kedij nog niet maar heb wel mijn zinnen gezet op het ensemble dat dit meisje aan heeft.Dus qua kleur kan ik denk ik niet veel meer doen dan dit donkerder groen ofwel?

Comment

'k zou zelf eerder voor een scherpe foto kiezen....

Mvg,
                  Frederic

Comment

2de is beter, maar ik zou ze graag ergens zien landen.
                    Nu vliegt ze maar een beetje doelloos rond..

Comment

Bij mij op de originele versie is ze wel geland hoor dus dat komt wel inorde.
                      Is tweede versie dan echt genoeg om sober maar toch mooi te zijn???

Comment

kvind die kraaltjes nog niet zo mis, is wel vrouwelijk niet? maar er zit wss wel meer in, is mss wat te braafjes er gewoon naast, het tweede is dan weer sober en vierkant heeft sowiso mijn voorkeur ..
                        qua kleur kan je alle kanten op met dat blauw/groen in die kledij hoor, mss een rare tip tussendoor .. maar ga eens naar een verfwinkel of zelfs de brico, haal daar van die verfstaaltjes en leg verschillende kleuren naast elkaar ... appelblauw-zeegroen, fushia, lila ... je ziet wel! t'zijn speelse en jonge kleuren en bij een eerste communicant mag dat best! kijk mss ook naar details .. mss heeft ze een bloempje vast, welk kleur heeft deze, haar schoentjes, lint in het haar, ... weet ik veel, kheb ook niet veel ervaring hoor, maar kzou dat toch es proberen naar die kleurkeuze toe.

succes!
                        nyla
                        Canon 400D - Canon 10-22 - Sigma 18-200 - Canon 50mm 1.8 - Canon 17-55 2.8

Comment

Ik heb hier een paar voorbeeldjes in m'n pc zitten van bij een fotograag maar ik weet niet of die hier mag posten?

Comment

@ Nyla: Toffe tips, bedankt, zal ik zeker eens allemaal uitproberen!Soms durf ik een beetje teweinig experimenteren en mijn man heeft het niet zo op felle kleuren en al helemaal niet op mijn ontwerp terwijl ik het dan toch een tof ontwerp vind

@ Zotteken:
                            Anders website vermelden of privè e-mailen??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinneketin Bekijk bericht
                              mijn man heeft het niet zo op felle kleuren en al helemaal niet op mijn ontwerp terwijl ik het dan toch een tof ontwerp vind
                              Tja, je kan nooit iedereen tevreden stellen.
                              Als de klant tevreden is en je bent zelf tevreden is het al goed. De rest is winst.
                              En euh... fel kunnen we dat groen toch niet noemen....

Persoonlijk mis ik een beetje ademruimte in uw vierkant design.
                              Uw rechthoekig had meer ademruimte.
                              Ligt de vorm en afmetingen van het kaartje al vast?

Kleuren kiezen is héél moeilijk.
                              Hier kan je leuke combinaties vinden:

Niet noodzakelijk voor drukwerk (CMYK) lijkt me, dus hou daar wel rekening mee.

Comment

Working...
                              X