Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In elke PS cursus staat dat je de brush ook groter kan maken door de vierkante haken te gebruiken, maar dat lukt niet op mijn PC.
Iemand een idee hoe je het dan wel kan zonder de schuivers te moeten gebruiken?
werkt bij mij ook niet. In het menu bewerken en dan helemaal onderaan "sneltoetsen". daar kan je alle sneltoetsen aanpassen
In dat menu staan nochtans de vierkante haken als shortcuts voor die brush-maat. Geen idee waarom het dan toch niet werkt?
Welke nieuwe tekens heb jij dan gekozen?
Ik heb trouwens hetzelfde probleem met de shortcut voor quickmask (zou Q moeten zijn en gaat ook niet)
@vj1:ga het eens proberen, maar je moet dan wel ook de muis blijven gebruiken... (probeer dit zoveel mogelijk te vermijden)
met de Mac gaat het wel (vierkante haken) maar ja .... 't is een Mac hι
Zit nu op pc, mac staat ergens anders, dus kan me toetsenbordindeling van een mac niet voorstellen. Maar is het niet dat op pc (azerty alleszinds) de vierkante haken bereikt moeten worden mbv ALTGR?
Wouter De Ceuster. Canon 5D Mark II Canon TS-E 24mm /3.5 L II Canon 24-70 2.8 L Canon 50mm 1.8 Canon 580EX II Canon BG-E6 Manfrotto 055XPROB Manfrotto 410 Junior Head
Zit nu op pc, mac staat ergens anders, dus kan me toetsenbordindeling van een mac niet voorstellen. Maar is het niet dat op pc (azerty alleszinds) de vierkante haken bereikt moeten worden mbv ALTGR?
dank je WDC, maar mochten we dat nu nog niet weten, het zou toch wel erg zijn, hι
Wouter De Ceuster. Canon 5D Mark II Canon TS-E 24mm /3.5 L II Canon 24-70 2.8 L Canon 50mm 1.8 Canon 580EX II Canon BG-E6 Manfrotto 055XPROB Manfrotto 410 Junior Head
Comment