Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is deze te redden (met CS2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is deze te redden (met CS2)

Hoe kan ik van deze foto nog een mooie prent maken.

Opname is gemaakt in de ochtend, torpisch regenwoud op 500mm. Durfde diafragma niet teveel te knijpen dus ben ik tot f10 gegaan. Volgens mij zijn er nog voldoende details vastgelegd.
    Ik gebruik Photoshop CS2. Als het kan stapsgewijs zodat ik het zelf ook kan met het origineel. Ben reuze benieuwd naar de reacties van de PS-tovenaars hier op BD.
    NaturalMystic
    Nikon D70 | Nikkor 18-70 DX f3.5-5.6 | Tamron 90 f2.8 DI Macro | Sigma 50-500 f4-6.3 APO HSM| SB-600 | Manfrotto 055PROB | Manfrotto 322RC2

Re: Is deze te redden (met CS2)

Van wat we zien zal niks te maken vallen, van het origineel misschien nog iets voor gebruik op het net. Probeer is van het origineel een crop te maken met de vogel als onderwerp, en ga die dan is vergroten om te zien wat er nog inzit .

MVg, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Helaas een verloren zaak. Weggooien en vergeten.
      Tom.

Comment

Er zit in uw lucht nog héél veel detail.
        (Er was zelfs een helicopter op te zien, maar die heb ik er af gekloond)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
          Er zit in uw lucht nog héél veel detail.
          (Er was zelfs een helicopter op te zien, maar die heb ik er af gekloond)

[IMG]de Maniac-versie[/img]
          Knap ingeflitst om in zo'n sterk tegenlicht nog ruim detail te hebben van de takken! Ben er bijna niet goed van

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Knap ingeflitst om in zo'n sterk tegenlicht nog ruim detail te hebben van de takken! Ben er bijna niet goed van

Mvg,
            Ik heb nu eenmaal geen 'plat flitserken'!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
              Er was zelfs een helicopter op te zien, maar die heb ik er af gekloond
              LOL
              When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Working...
              X