Ik heb een foto gemaakt die ik persoonlijk HEEL mooi vind. (we laten even in het midden of mijn mening gerechtvaardigd is ...). Er is, voor mij, maar één echt storend ding aan deze foto en dat is haar horloge. Ik heb geprobeerd dit weg te werken door haar arm er over te kopiëren, maar dat lukte niet. Ik heb geprobeerd om dan tenminste de kleuren lichter te maken zodat hij niet zo hard opvalt, maar ook dat lukte me niet (werd lichtblauw en dat pastte ook niet). Dus wie zou dat horloge wegkrijgen? Eventueel geïnteresseerden mogen me PM'en voor het originele bestand (JPEG).
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uitdaging voor BD'ers en PS'ers
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Uitdaging voor BD'ers en PS'ers
Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk berichtIk heb een foto gemaakt die ik persoonlijk HEEL mooi vind. (we laten even in het midden of mijn mening gerechtvaardigd is ...). Er is, voor mij, maar één echt storend ding aan deze foto en dat is haar horloge. Ik heb geprobeerd dit weg te werken door haar arm er over te kopiëren, maar dat lukte niet. Ik heb geprobeerd om dan tenminste de kleuren lichter te maken zodat hij niet zo hard opvalt, maar ook dat lukte me niet (werd lichtblauw en dat pastte ook niet). Dus wie zou dat horloge wegkrijgen? Eventueel geïnteresseerden mogen me PM'en voor het originele bestand (JPEG).
een uitdaging was het niet echt 5min werk nog nietLast edited by Anteros; 25 oktober 2006, 11:10.Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
-
Mooi resultaat, maar hoe heb je dit nou gedaan? Met de clone stamp ofzo? Bij mij zag je dus steeds heel duidelijk dat er aan gewerkt was ...
Comment
-
ook een poging
copy van stuk arm op andere layer verschoven en een beetje bijgewerkt met
clonen en de natte vinger en transformatie van verplaatst stuk arm.Last edited by dacale; 25 oktober 2006, 11:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk berichtMooi resultaat, maar hoe heb je dit nou gedaan? Met de clone stamp ofzo? Bij mij zag je dus steeds heel duidelijk dat er aan gewerkt was ...
clone stamp ja :P heb ik nu een gratis fotoshoot gewonnen bij jou ofzo hehe, was net je site aan het bezien, proper !
enkel je guestbook staat vol spam
ps: contact formulier, kheb ier nog een php file liggen voor een werkend contact formuliertjeLast edited by Anteros; 25 oktober 2006, 11:28.Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment
-
Ja, kheb dat zelf ook gedaan met clone stamp, maar blijkbaar ben jij er dan meer bedreven in. Ik had altijd een probleem met de donkerdere lijn die onderaan de arm loopt. Maar dan moet ik het toch nog maar eens proberen.
Wat je nu hebt gewonnen ... euhm ... niet veel eigenlijk. Lol, qua photoshoots ... kzit al volledig volzet tot half November, waarna ik een tijd geen shoots meer kan doen ... Bij deze een tip voor alle studiofotografen: www.photograaf.be Sinds ik mij daar registreerde heb ik modellen met hopen ... ik ben momenteel druk bezig met modellen te weigeren (tot mijn grote frustratie).
Yep, guestbook staat vol spam, ik doe het regelmatig eens weg, maar een week later zit het gewoon terug vol. Bedankt voor je aanbod, maar dat contactformulier werkt niet omwille van security redenen ivm mail bij mijn provider, waardoor geen enkel contactformulier werkt. Kben daar toen heel slechtgezind voor geweest, maar mijn provider vond het blijkbaar toch noodzakelijk om deze nieuwe security regel in te voeren ...
Enfin ja ... offtopic ... alleszins merci voor de tips.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk berichtBij deze een tip voor alle studiofotografen: www.photograaf.be
Ik had al van deze site gehoord maar had op fotograaf.be gezocht en dat was noppes.
Mooie site heb je.
Uw model Helene heeft blijkbaar een balletopleiding genoten.
Je kan daar niet op zoeken op photograaf.be ?Last edited by PSG; 25 oktober 2006, 21:17.
Comment
-
Bedankt voor de tip JLP, kheb het niet helemaal kunnen doorlezen, want kga direct slapen, maar zal dat morgen wel eens grondig bekijken.
Wat photograaf.be betreft ... het is natuurlijk niet de bedoeling om je daar snel even te registreren en dezelfde dag nog een model te vinden ... Ik heb mijn eigen profiel dat ik regelmatig update met nieuwe foto's, ik geef mijn mening op andere foto's, bezoek regelmatig andere profielen, ... zo krijg je modellen. Je contacteer natuurlijk ook 10 modellen waarvan je één of twee reacties terugkrijgt, maar uiteindelijk vind je wel iemand hoor.
Hélène had een opleiding turnen gehad. Ze was ook nog maar 16, wat wel hielp in het "flexibiliteitsdepartement". Ik heb inderdaad heel mooie foto's getrokken, maar nooit de moed gehad om er hier op BD te posten omwille van de flitser er achter en het feit dat er een stuk achtergrond niet helemaal op stond. Misschien dat ik morgen wel eens probeer, eens zien wat de reacties zijn ...
Comment
-
Da's waar, maar het ziet er alleszins STUKKEN beter uit dan wanneer ik het zelf zou doen ... Kheb er gisteren nog eens een gooi naar gedaan, maar weer mislukt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk berichtMisschien heb je hier ook iets aan, om de kleurverschillen tijdens het clonen te corrigeren. In dit topic heeft mic daarover iets geschreven met wat voorbeelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLP
Misschien heb je hier ook iets aan, om de kleurverschillen tijdens het clonen te corrigeren. In dit topic heeft mic daarover iets geschreven met wat voorbeelden.
De healing tools gaan een bepaalde regio rond uw bewerking/penseelstreek analyseren en dan uw bewerking in deze regio gaan inbedden. Soms gaan ze echter teveel meenemen en gaat dit erin gaan "bleeden". Dit heb je vooral met duidelijke randen. Dan moet je wat met de healing tools wat wegblijven van de randen en het stuk dicht tegen de randen met de cloning tools doen.
Comment
Comment