Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop nieuwe sigma lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop nieuwe sigma lens

Heeft er iemand ervaring of kennis van deze site:
    http://www.digitalstreet.nl/product_...p?products_id=,

hier staat de sigma 70-200 2.8 dg versie ruim 80 euro goedkoper dan bij de gekende concurenten, en kan mij iemand de term grijze import uitleggen wat dat precies inhoudt,
    ik begrijp namelijk het grote prijsverschil niet,
    alvast bedankt
    Groeten Sensor

Re: aankoop nieuwe sigma lens

Ik heb daar mijn Konica Minolta Dynax 7D gekocht met een 17-35 mm objectief. 'k was heel treveden over de service dus. Ik zou zeggen doen!

Comment

Een verschil van 80 euro voor een 70/200 Sigma lens 2.8 DG , EX , APO i.v.m.
      Ingo in Duren vind ik veel .

Comment

Hey Sensor, ga je de stap zetten?

Grijze import wil zeggen dat je het materiaal in het buitenland koopt en niet via de officiële dealer van je land.

Meestal wegens het prijsverschil.

Nadelen?
        Soms zijn er garantieveschillen, geen NL handleiding, transportkosten (zijn op voorhand geweten bij bestelling) en buiten de EU ook invoertaxen, soms tot 30% van het aankoopbedrag. Binnen de europese unie heb je die invoertaxen NIET dus best je zoekactie daarin beperken behalve als het bvb over batterijen en geheugenkaartjes gaat, deze gaan meestal toch in een enveloppe en passeren vlot de douane.

Veel suk6 met je aankoop en keep in touch!
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

Comment

grijze import wil zeggen dat het toestel / object van buiten europa afkomstig is (china / japan / amerika). Wat garantie betreft: ik had begrepen dat als het toestel in europa is aangekocht, en via de europese importeur op de markt is gebracht, je altijd beroep kunt doen op de europese garantie. Allez, zo had ik het toch begrepen inzake de nikon fototoestellen en lenzen. Tenzij de winkel waar je het koopt zelf persoonlijk garant staat voor je toestel/object.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sensor
            Heeft er iemand ervaring of kennis van deze site:
            http://www.digitalstreet.nl/product_...p?products_id=,

hier staat de sigma 70-200 2.8 dg versie ruim 80 euro goedkoper dan bij de gekende concurenten, en kan mij iemand de term grijze import uitleggen wat dat precies inhoudt,
            ik begrijp namelijk het grote prijsverschil niet,
            alvast bedankt
            Bij Fotokonijnenberg is hij nog goedkoper dan bij digitalstreet, nl 799 euro

Comment

Als je goede grijze import wil voor een goeie prijs, kijk eens naar Hongsien er zijn nog wel goedkopere te vinden, maar deze is ten minste ECHT betrouwbaar. 680eur voor deze Sigma!!
              hij adverteerd op fotoapperatuur.nl en alleen positieve reacties, het is gewoon een nederlander die via Hongkong shipt.
              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon
                Als je goede grijze import wil voor een goeie prijs, kijk eens naar Hongsien er zijn nog wel goedkopere te vinden, maar deze is ten minste ECHT betrouwbaar. 680eur voor deze Sigma!!
                hij adverteerd op fotoapperatuur.nl en alleen positieve reacties, het is gewoon een nederlander die via Hongkong shipt.
                Van horen zeggen of zelf ervaring mee
                Ik heb hem ook al eens gemaild via die site en je krijgt prompt antwoord.
                Het prijsverschil is voor mij niet groot genoeg om het risico te nemen : douane, garantie, niet tevreden,......
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
                X