Hallo iedereen,
Khad een vraag inverband met de vaste canon 400mm F5/6 L. Kben namelijk van plan deze te kopen in een paar maanden. Heb nu momenteel een Sigma 50-500mm waarmee ik zeer blij ben behalve van de bouwkwaliteit...
(lock systeem heefd aan de onderkant van men lens een diepe schreef van +- 3 cm gemaakt, en nu kan ik mijn lens niet meer tot 50mm geraken, blokkeerd er juist voor...). Kzal mijn lens waarschijnlijk weer opzenden de komende weken voor hermaak. Nu heb ik gezien dat wanneer ik fotos trek ik meestal aan de 400-500mm (kzoom graag in
) . Op veel andere forums heb ik gelezen dat de canon 400m F5/6 L uitstekent scherp is en zelf met een teleconventor van 1,4 derop (560mm
). Mijn vraag is nu welke teleconvertor de beste zijn en ook wat is de "pin tape" methode? Heb ook gelezen dat de tarmon deze niet nodig heefd en zo AF kan doen zonder die pin tape methode.
Graag jullie mening en ervaring met deze lens
greetz Michael
Khad een vraag inverband met de vaste canon 400mm F5/6 L. Kben namelijk van plan deze te kopen in een paar maanden. Heb nu momenteel een Sigma 50-500mm waarmee ik zeer blij ben behalve van de bouwkwaliteit...

Graag jullie mening en ervaring met deze lens

greetz Michael
Comment