Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toen ik dit jaar bij konijn een lens kocht vertelde de verkoper mij dat ze in grote aantallen uit de V.S. gehaald worden.
Voor de garantie maakt dit niets uit.
Zijn de lenzen die bovenstaande webshops verkopen CE gemarkeerd of zijn het Amerikaanse importlenzen ?
half OT: Indien de producten uit een niet "CE land" komen dient de importeur zelf zorg te dragen voor de CE verklaring (wat dit in feite is)
[CE= Conformitee Europeene. Is slechts een verkaring van producent/importeur dat de producten in overeenstemming zijn met de geldende europese wetgeving. Hoe deze dat doet is een zaak van de producent/importeur zelf. Ondanks alle bedenkingen tegen 1 europa is er één homogene wet ontdekt die van toepassing (én vervolgbaar is) dat is nml valsheid in geschrifte. Als een producent/importeur dus ten onrechte CE "plakt" kan deze grensoverschrijdend worden vervolgd. en.. het werkt.. denk daarbij vooral aan potentieel gevaarlijke goederen cq machines waarbij aansprakelijk stellen bij ongevallen etc.. aan de orde is. (mfl) ]
het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie. Telecaster weblog km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens
Corné, konijnenberg en geheugenkaart zijn alle 3 topwinkels
Zo simpel is het, service is dezelfde zoniet beter dan een gewone winkel
Mag ik dat voor Geheugenkaart tegenspreken?
Na bijna drie maanden heb ik nog steeds mijn Sensor Swabs niet retour gekregen. Volgens O. Knap ligt het aan de trage werking van de post
O ja, en de fout van de verkeerde zending lag volledig bij hen. Net zoals het foute advies om met de gewone post retour te zenden... Wél heb ik intussen - na bijna twee maanden - een factuur gekregen. Betaald en goederen nooit gezien.
Van die boer geen eieren meer... In het weekend vertrekt er een dossiertje naar Test Aankoop.
Geheugenkaart:
Ik denk dat bovenstaande een alleenstaand geval is, heb al meerdere bestellingen geplaatst bij geheugenkaart en mag echt niet klagen ivm service en levering ! Laatste bestelling was 2de dag al geleverd !
Heb gezien dat er in de forums al heel wat over geschreven staat. Ik denk niet dat het de bedoeling is om dit verhaal opnieuw te herhalen.
Be who you are, not who you want to be ! and if you hate me.... kiss my ass !
Ik kan van geheugenkaart toch ook niet klagen heb daar een batterijgrip gekocht nog voor men 300D vandaag besteld en 2dagen later stond hij bij mij op tafel stuur dat ook maar naar test aankoop
We hebben dat verhaal nu al vaak gelezen; een maand terug ging je nog naar de dienst van de economische inspectie. Veel dreiging, schort er toch misschien iets aan je verhaal. Sorry, wil niet provoceren, stel enkel vast
Twee maal iets gekocht in Keerbergen, nooit problemen!
Mag ik dat voor Geheugenkaart tegenspreken?
Na bijna drie maanden heb ik nog steeds mijn Sensor Swabs niet retour gekregen. Volgens O. Knap ligt het aan de trage werking van de post
O ja, en de fout van de verkeerde zending lag volledig bij hen. Net zoals het foute advies om met de gewone post retour te zenden... Wél heb ik intussen - na bijna twee maanden - een factuur gekregen. Betaald en goederen nooit gezien.
Van die boer nooit geen eieren meer... In het weekend vertrekt er een dossiertje naar Test Aankoop.
Zoals reeds vroeger gezegd, waar de fout ligt valt als buitenstaander moeilijk te achterhalen ...
Maar heb je op die drie maand nu al eens vriendelijk met die mens gaan praten? De goederen had u toch gekregen maar die waren door een menselijke vergissing van een verkeerd type, wat overal al eens kan gebeuren.
U was de eerste bestelling toch ook gaan afhalen? Lukt het nu dan echt niet meer om er nog eens binnen te springen?
Ervan uitgaande dat u het pakket degelijk verstuurde, kan het dan niet zijn dat De Post of uzelf zich ergens vergist hebben ... daar kan de verkoper toch niet aan doen?
Trouwens weet eenieder dat iets versturen per Post altijd een risico inhoudt ... daarom bestaat er iets als pakketdienst, koerier, aangetekend schrijven, ...
Ik heb zelf ergens rond juli - augustus een kaartje gekregen ... Gelukkig Nieuwjaar ... afgestempeld eind december 2004 ... ja, waar heeft dat gezeten?
Test Aankoop zal eens goed lachen als ze lezen dat u zelf geen initiatief nam om het op een iets veiligere manier op te sturen.
Waarom dient u trouwens geen klacht in bij De Post wegens een verloren zending? Zou dit geen beter idee zijn?
Vergeet trouwens je brief niet aangetekend te versturen, je weet nooit dat die verloren gaat
En wat het ei betreft ... misschien ligt het niet aan de boer maar aan de kip
Corne en Konijnenberg geven goede garantie; ook op 2e handse.
In het algemeen; als je bij een zaak nieuw spul koopt en je hebt een kassabon, dan is de zaak verplicht je de garantie te leveren; zoniet dan koop je bij de concurrent simpel.
Bij partikulieren gelden andere regels; maar dan zijn de prijzen ook veel lager.
Comment