Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzen bij Corné en konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door joska
    In het algemeen; als je bij een zaak nieuw spul koopt en je hebt een kassabon, dan is de zaak verplicht je de garantie te leveren; zoniet dan koop je bij de concurrent simpel.
    Volgens mij weet je dit pas als je al gekocht hebt
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

      Corné= Top, echt beter ga je niet vinden, eerlijk advies super prijzen en stipt op het nakomen van afspraken, ik zal dan ook al mijn toekomstige lenzen of toestellen bij hem aankopen.

      Geheugenkaart= Top, iets minder betere prijzen op lenzen en toestellen maar even stipt op het nakomen van afspraken en leveringen.

      Konijnenberg= Niet slecht maar heb onlangs toch ondervonden dat het niet zo vlot loopt, levering van een statief duurde 4 weken en ik diende vooruit te betalen.

      Groeten.
      KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
      http://www.photopat.be

      Comment


      • #18
        Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

        Misschien stoemme vraag maar kunnen jullie de url van deze bedrijven eens opgeven?

        Vb corné is dat dan de www.cornevaniperen.nl?

        Merci hé

        Comment


        • #19
          Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door stefken
          Misschien stoemme vraag maar kunnen jullie de url van deze bedrijven eens opgeven?

          Vb corné is dat dan de www.cornevaniperen.nl?

          Merci hé
          kijk eens hier op de site bij links

          Comment


          • #20
            Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

            Groovy!

            Ik moet toegeven dat ik dit rubriekske nog nooit had bezocht en altijd rechtstreeks het forum inga. My mistake...zitten heel goede linken tussen.

            Thx

            Comment


            • #21
              Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

              en in dat forum heb je dan ook nog een uitstekende search/zoekfunctie

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #22
                Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                Blu blu blu, asociale mens.

                Moogt hij mij eens uitleggen hoe je een query kunt maken om pagina's te vinden waar de url van het bedrijf Corné in voorkomt of waar er in de html een link naartoe is aangebracht als je zelf niet weet hoe de url precies is en als je de html niet kunt benaderen.
                N.b. : Franse karakters zoals é geven vaak nog technische fouten in een zoek of een andere webfunctie omdat deze karakters mogelijks niet in de gebruikte karakterset zitten. Dus je bent nog niet zeker.

                Ik besef dat mensen soms wel eens dezelfde vraag stellen maar dit is wel een andere kwestie.

                Comment


                • #23
                  Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                  doe gerust 'corne website', of 'corné website', en je vindt wat je nodig hebt hoor, om daarom asociaal te zijn....

                  ik zie dus niet waar die andere kwestie ligt hier, het vierde topic dat je tegenkomt, is zelfs identiek dezelfde vraag, met een identiek antwoord van sepuku (sorry als het niet het vierde is he...)

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #24
                    Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                    Vrijdag zekers mannekes?

                    jo.
                    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                    Nikon stuff

                    Comment


                    • #25
                      Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                      Allée dan, vreselijk bedankt.
                      Maar ik had al een (veel beter) antwoord van 'Duindistel'.

                      Nu, ik ga er geen flaming sessie van maken.
                      Voor mij is de bedoeling van dit forum dat we elkaar helpen.
                      Niet dat we proberen de andere te slim af te zijn.

                      Terug naar het onderwerp zou ik zeggen.
                      Bedankt Duindistel by the way.

                      Comment


                      • #26
                        Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan
                        We hebben dat verhaal nu al vaak gelezen; een maand terug ging je nog naar de dienst van de economische inspectie. Veel dreiging, schort er toch misschien iets aan je verhaal. Sorry, wil niet provoceren, stel enkel vast
                        Twee maal iets gekocht in Keerbergen, nooit problemen!
                        Nee hoor, ik heb inmiddels melding gemaakt bij de Economische Inspectie, niet over de aankoop, maar over het niet voldoen aan de wet op de handelspraktijken.
                        Last edited by Fullator; 18 november 2005, 20:45.
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

                        Comment


                        • #27
                          Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                          Zoals reeds vroeger gezegd, waar de fout ligt valt als buitenstaander moeilijk te achterhalen ...

                          Maar heb je op die drie maand nu al eens vriendelijk met die mens gaan praten? De goederen had u toch gekregen maar die waren door een menselijke vergissing van een verkeerd type, wat overal al eens kan gebeuren.
                          U was de eerste bestelling toch ook gaan afhalen? Lukt het nu dan echt niet meer om er nog eens binnen te springen?
                          Ervan uitgaande dat u het pakket degelijk verstuurde, kan het dan niet zijn dat De Post of uzelf zich ergens vergist hebben ... daar kan de verkoper toch niet aan doen?
                          Trouwens weet eenieder dat iets versturen per Post altijd een risico inhoudt ... daarom bestaat er iets als pakketdienst, koerier, aangetekend schrijven, ...
                          Ik heb zelf ergens rond juli - augustus een kaartje gekregen ... Gelukkig Nieuwjaar ... afgestempeld eind december 2004 ... ja, waar heeft dat gezeten?

                          Test Aankoop zal eens goed lachen als ze lezen dat u zelf geen initiatief nam om het op een iets veiligere manier op te sturen.
                          Waarom dient u trouwens geen klacht in bij De Post wegens een verloren zending? Zou dit geen beter idee zijn?
                          Vergeet trouwens je brief niet aangetekend te versturen, je weet nooit dat die verloren gaat

                          En wat het ei betreft ... misschien ligt het niet aan de boer maar aan de kip
                          De laatste reactie die ik hierop ga geven.

                          Menselijke fout ? Ik had uitdrukkelijk gevraagd of dit het juiste type was voor een FF. Dat werd bevestigd, maar bleek onjuist. Erger vond ik de uitvlucht achteraf dat 20 mm een 'full frame' is. Als je je met zulke drogredenen moet redden...

                          Er is nog contact geweest achteraf. Meerdere telefoons zelfs. O.m. over het ticket dat ik van de post had bijgehouden, met datum en uur van verzending.

                          Het werd per gewone post opgestuurd op uitdrukkelijke vraag van de verkoper. Had hij aangetekend gezegd, dan was het aangetekend geweest...

                          Je bent wel erg vlug in je oordeel, zonder de feiten te kennen. Ik zou niet fulmineren als ik het gevoel had gehad dat ikzelf in gebreke was gebleven.

                          Als de zending niet foutief was geleverd (zelfs nà uitdrukkelijke vraag van geschiktheid), dan was alle andere miserie er niet uit voortgevloeid.

                          Met Corné heb ik het omgekeerde voorgehad. Door mijn schuld was er in de transactie iets misgegaan. Dat heeft hij zeer voorkomend, snel en beleefd opgelost. Daarbij bood hij een persoonlijke, onberispelijke service en kwaliteit. Die kan bij mij nooit meer iets verkeerds doen, al mijn volgende bestellingen gaan naar hem.
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

                          Comment


                          • #28
                            Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                            Persoonlijk heb ik al een zeer slechte ervaring gehad bij Otto van geheugenkaart. Hij heeft onze firma als klant verloren. Wil hier echt niet dieper op ingaan om de vrede te bewaren op dit forum en ik ben ook geen rancuneus persoon maar Corne is super in my book.
                            Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

                            Comment


                            • #29
                              Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                              Met Corné heb ik het omgekeerde voorgehad. Door mijn schuld was er in de transactie iets misgegaan. Dat heeft hij zeer voorkomend, snel en beleefd opgelost. Daarbij bood hij een persoonlijke, onberispelijke service en kwaliteit. Die kan bij mij nooit meer iets verkeerds doen, al mijn volgende bestellingen gaan naar hem.
                              Kan ik enkel beamen. Heel redelijke man Corne.
                              Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

                              Comment


                              • #30
                                Re: lenzen bij Corné en konijnenberg

                                Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                                Mag ik dat voor Geheugenkaart tegenspreken?
                                Na bijna drie maanden heb ik nog steeds mijn Sensor Swabs niet retour gekregen. Volgens O. Knap ligt het aan de trage werking van de post

                                O ja, en de fout van de verkeerde zending lag volledig bij hen. Net zoals het foute advies om met de gewone post retour te zenden... Wél heb ik intussen - na bijna twee maanden - een factuur gekregen. Betaald en goederen nooit gezien.

                                Van die boer nooit geen eieren meer... In het weekend vertrekt er een dossiertje naar Test Aankoop.
                                Same here, doe nooit meer zaken met die man, maar zoals ik eerder gepost heb ben ik niet rancuneus en wil ik geen gedoe op dit forum.
                                Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

                                Comment

                                Working...
                                X