Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wide Angle...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wide Angle...

Grrrrrr...ik droom nu 's nachts bijna continu over die verdomde groothoek die ik niet dan weer wél ga kopen...ik word er (§!'"è(§ç!"'éè van

Ok, komt ie dan :

Kandidaten zijn ;
    *Tammie 11-18 @ €488
    *Sig 10-20 @ €498
    *Canon met de 10-22 @ €659 - €100 cashback = €559
    *Tokina 12-24 @ € 420

Valt weg wegens onvoldoende range is de Tammie (ik heb de Tammie 17-35 Di al en da's toch écht een superlensje hoor)

Dus de Sig, de Toki of de Canon, iemand met een mening hierover ???
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Re: Wide Angle...

Zelfde "probleem" gehad en gekozen voor de tokina 12/24. Nog geen moment betreurd
    D7000 + 28 tot 400mm

Comment

Om eerlijk te zijn, had (of heb) voorkeur voor de Tokina en de Sigma, die Tokina krijgt goede recencies én heeft F4, maar ik twijfel tussen die 2mm verschil met de Sig...grrrrrrr
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
        Grrrrrr...ik droom nu 's nachts bijna continu over die verdomde groothoek die ik niet dan weer wél ga kopen...ik word er (§!'"è(§ç!"'éè van
        Krijgen we korting als we samen in behandeling gaan?
        Zie maar hier.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik ken het gevoel...

Omdat ik een 10D heb viel de Canon sowieso al af, dus bleven de Sigma en Tokina over. De extra 2 mm van de Sigma waren heel verleidelijk, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de bouwkwaliteit, beeldkwaliteit en constante f4 van de Tokina. Normaal zou die vandaag moeten aankomen (samen met de Tamron 28-75) dus vanavond zal ik je meer kunnen vertellen.

Comment

Ik heb de Tokina 12-24 f/4 en tot heden enorm tevreden over, die constante 4 over de hele lijn is toch wel mooi meegenomen, zeker voor binnen opnames.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ok, komt ie dan :

Kandidaten zijn ;
              *Tammie 11-18 @ €488
              *Sig 10-20 @ €498
              *Tokina 12-24 @ € 420

Valt weg wegens onvoldoende range is de Tammie (ik heb de Tammie 17-35 Di al en da's toch écht een superlensje hoor)

Heb de Tokina 12-24 pro f4 en niets dan tevreden tot nu toe, schitterende lens, zeer goeie bouwkwaliteit en schitterende foto's, kopen zou ik zeggen

Comment

Ok, komt ie dan :

Kandidaten zijn ;
                *Tammie 11-18 @ €488
                *Sig 10-20 @ €498
                *Tokina 12-24 @ € 420

Ik denk dat hier veel mensen met dat probleem rondlopen. wat die je nu best? Investeren in een goede breedhoekzoom, ff? of je geld op zak houden, en mee investeren in een ff body? Want dan is een 24mm terug een 24mm.
                Ik ben ook aan het twijfelen, maar moest ik Canon hebben, zou het vermoedelijk of de canon of de tokina zijn. ik heb die in mijn pollen gehad, en dat voelt wel degelijk aan.

Comment

Hier staan wat cijfers:

Jan.

Comment

Working...
                  X