Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

over de hele lengte.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• over de hele lengte.

Sigma 70-200/2,8 AF EX DG APO HSM Nikon

Kan iemand mij helpen aub?
    Is het zo dat bij deze lens alles van 70 tot 200 een bereik heeft van 2.8 of gaat dit geleidelijk aan over naar vb 3.5 4 en verder.
    Is deze aan te raden?

Re: over de hele lengte.

Deze is over de hele lengte 2.8. Zeker aan te raden voor iemand die de Canon L niet kan betalen, en anders feitelijk ook wel. Bekijk deze test van de Sigma 70-200EX f2.8 HSM vs. Canon 70-200L f2.8 IS USM
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Comment

Zéér populaire lens, en zoals faan al bevestigd heeft deze 2.8 over het gehele bereik, dus zeer lichtsterk en bruikbaar (lees: werkende AF) in combinatie met een TC.

Je zal hier niets dan lof over horen
      PS: Zelf heb ik er zo geen, 't is dus "van horen zeggen"

Comment

OOk niets anders dan lof hierover gehoord
        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Ik kan er alleen maar positief over zijn, ik denk dat het mijn beste lens is
          Maar ik heb dan ook geen Nikkor 70-200 f/2.8 VR Als op die Sigma nu nog een OS systeem moest zijn, evenaart hij die Nikkor.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

De Sigma is inderdaad over de hele lengte f2,8 .

Ik kan ze wel aanraden, maar ooit zou ik wel de 70-200 f2,8 L IS willen kopen omdat de beeldstabilisatie ook erg handig is.
            Maar tot dan blijf ik met plezier de Sigma gebruiken, die is erg goed.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Ik heb hem een paar dagen (Canon vatting ) , 'k zou hem nu al niet meer kunnen missen, lichtsterk en scherpe plaatjes .
              Ook binnen meer dan behoorlijk mee te werken.
              En met m'n 1.4 extender der op, voor het geval 200mm net iets te kort is, blijft AF behouden (1 stop verlies maar is best te doen).
              Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Inderdaad een zeer goede lens. Ik ben er zeer tevreden van.
                Op deze pagina enkele voorbeelden met Sigma 1.4x extender.
                Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Mensen, sorry, nu effe genen tijd om u te bedanken voor de info.

moet mijn nieuw speelgoed proberen.

Comment

Working...
                  X