Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lenzen

Hallo, Graag advies over het aanschaffen van een lens.
    Ik ben in bezit van een Canon 350 D met kitlens 15-55 en een macrolens van Sigma 105mm 1:2.8 en wil richting telelens iets aanschaffen.
    Ik wil graag b.v. een gebouw fotograferen en details daarvan in close up fotograferen. Dit geldt natuurlijk ook voor landschap.e.d.
    Het aanbod is zo groot, welke zouden jullie aanraden?
    Het moeten heldere en scherpe foto's worden.

Re: Lenzen

ik heb de sigma 70-300 gekocht en ben heel kontent (kost maar 250€), was het de kitlens 18-55 niet?

Didier
    http://www.busimatch.com

Comment

Heb je misschien een budget? Alleen de kreeg ik wil een telelens lijkt me niet genoeg. Er is nogal wat aanbod op dat gebied en de prijs varieert van 250 euro voor inderdaad de Sigma 70-300 tot enkele duizenden voor andere telelensjes. (ruim een ton voor de 1200mm canon prime )

Comment

Zo heel erg veel moet het niet kosten, maar een butget tot ca. 750.-- Euro
        had ik in gedachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heikina
          Zo heel erg veel moet het niet kosten, maar een butget tot ca. 750.-- Euro
          had ik in gedachten.
          Dan is een Canon 70-200/4 wellicht een mooie oplossing, of een Sigma 70-200/2.8.
          EDIT: als het wat langer moet zijn, kan je eventueel een 100-300 of 50-500 van Sigma overwegen. Indien toch te duur, kan je misschien tweedehands kopen...
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Working...
          X