Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon AF-S VR 70-200/2.8G IF ED versus Sigma 70-200/2.8 EX DG HSM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon AF-S VR 70-200/2.8G IF ED versus Sigma 70-200/2.8 EX DG HSM

Ga eens op bezoek in Japan bij Sigma, en vraag of u een rondleiding kunt krijgen. Nog beter probeer de VIP rondleiding te krijgen. Dan kijkt u op een gegeven moment uw ogen uit want van bepaalde productie banden lopen lenzen die beginnen met een N en eindigen met een N
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
      Ga eens op bezoek in Japan bij Sigma, en vraag of u een rondleiding kunt krijgen. Nog beter probeer de VIP rondleiding te krijgen. Dan kijkt u op een gegeven moment uw ogen uit want van bepaalde productie banden lopen lenzen die beginnen met een N en eindigen met een N
      Awel Otto, 't zou me niet verwonderen.....dit gebeurt met andere produkten ook, een bepaalde fabriek maakt dezelfde produkten, maar plakt er gewoon andere labels op of geeft ze een ander jasje. Maar ja, voor velen is't vooral de naam die de kwaliteit bevestigt, wat volgens mij zeker en vast NIET altijd waar is.
      Just my 2 cents.......
      Last edited by Franciskine; 25 augustus 2005, 21:01. Reden: dt-fout!!!! grrrrr.....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine

Awel Otto, 't zou me niet verwonderen.....dit gebeurt met andere produkten ook, een bepaalde fabriek maakt dezelfde produkten, maar plakt er gewoon andere labels op of geeft ze een ander jasje. Maar ja, voor velen is't vooral de naam die de kwaliteit bevestigt, wat volgens mij zeker en vast NIET altijd waar is.
        Just my 2 cents.......
        Het is niet omdat een bepaalde fabriek voor verschillende merken produceert dat het eindprodukten aan dezelfde kwaliteitseisen of specificaties voldoen.

Waarom hoor je minder klachten over N***N dan over S***A ? Het zal toch niet enkel zijn omdat er een ander labeltje opstaat.

Ik kan natuurlijk totaal naast zitten
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Ook ik was van plan om de sigma te kopen tegen over de nikon 80-200 2.8 D , mijn reden was de prijs, de kwaliteit( schijnt net zo goed te zijn) en de hsm welke de 2.8 niet heeft.

Maar ik kon aan een leuke 2e hands nikon komen welke in nieuw staat is, en nu moet ik u eerlijk bekennen: het geeft toch een beter gevoel zo'n nikon, in mijn beleving is ie steviger gebouwd , hij ziet er een stuk mooier uit( 2 centjes) en hij is een stuk waarde vaster.

Comment

Working...
          X