Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezamenlijke aankoop bij AFA (D) ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezamenlijke aankoop bij AFA (D) ??

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
    Weet niet wat er aan de hand is Daniel. Prijs lijkt mij nu toch deze van Kamera-express te benaderen en identiek aan Konijn.

Groetjes,
    Pol.
    Ik heb het Corné zelf gevraagd, en de prijzen zo'n zo abrupt gezakt. De eerlijkheid gebied me te zeggen, dat ik voor het verschil nu een tegoed heb bij hem. Daaraan herken je een GROTE MENEER.

Comment

Ik heb de tamron ong. een maand geleden ook gekocht bij AFA, en ook binnen de week geleverd

Mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
        Heb een tijdje geleden de Tamron 17-35 f2.8 bij AFA besteld, binnen de week geleverd, mailen, binnen de 5 min antwoord, mail gewoon even of wat je wil bestellen op voorraad is ...
        Zij zijn op een paar lenzen idd HEEEEL goedkoop, de 17-35 (Tamron) was daar toen +/- 8 weken geleden ook een PAK goedkoper dan de concurentie
        Ik heb identiek dezelfde ervaring met dezelfde lens hier bij deze shop
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
          Ik heb het Corné zelf gevraagd, en de prijzen zo'n zo abrupt gezakt. De eerlijkheid gebied me te zeggen, dat ik voor het verschil nu een tegoed heb bij hem. Daaraan herken je een GROTE MENEER.
          Blij voor u Daniel. Het verschil was toch redelijk groot. Corné is inderdaad een eerlijk man.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hallo Tony,
            Door de veelvuldige lovende reacties op BD, overweeg ik ook de aankoop van de TAMRON AF SP 28-75/2.8 XR Di LD Asf. IF MACRO voor mijn Nikon D70.
            Ik ben wel geïnteresseerd in je voorstel van gezamenlijke aankoop.
            Laat je me weten hoe je dit in de praktijk wil regelen?

Comment

Ik heb vrijdagmorgend om 11u een mailken gestuurd naar AFA met de vraag of ze er in stock hebben ... wacht nog steeds op reply, dus mijn eerste ervaring met de winkel is niet echt super te noemen

Op dit moment is er hier ook niet veel reaktie, maar het goede weer zal daar wel voor een deel mee te maken hebben, dus nog even afwachten en dan zien we wel weer

Ondertussen heb ik zelf misschien een 2e-handse 28-75 gevonden maar dat is helemaal nog niet rond, en ook al zou die deal doorgaan, dat wil niet zeggen dat ik deze gezamenlijke aankoop niet doorzet hé ... maar dan zou ik wel enige reaktie van die winkel willen!?

Comment

"sorry, at the moment we don´t have this lense in stock. At the end of this week we will have the next."

Otto had weer eens gelijk...

Comment

Vrijdag PM gekregen van Otto met aanbod van de Tamron 28-75 aan 349 € inclusief 3 jaar waarborg en mogelijkheid tot testen. Gisteren naar Keerbergen getrokken en de lens aangeschaft. Ook nog andere Sigma en Tamron lenzen mogen testen. Vriendelijke ontvangst en interessante prijzen. Meer moet dat niet zijn.
                  Tony, dit betekent dat ik afhaak voor samenaankoop bij AFA. Toch bedankt voor het voorstel en de moeite.

Comment

No problem marcopole, denk dat dit topic een vroegtijdige dood tegemoet gaat

Als seppuku akkoord is mag er voor mijn part een kruisje over dit topic

Comment

Aankoop wordt afgeblazen, topic mag dicht ...

Comment

Working...
                      X