Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezamenlijke aankoop bij AFA (D) ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gezamenlijke aankoop bij AFA (D) ??

Ik zou in de loop van volgende week minstens één lens bestellen bij AFA. Moesten er nog meer mensen interesse hebben om daar iets te kopen, dan zie ik een gezamenlijke aankoop wel zitten, heb dat in't verleden nog gedaan en dat is altijd goed verlopen hier op BD

Om een voorbeeldje te geven: de Tamron 28-75 2.8 kost daar € 293.50 excl. verzending!! (goedkoper is strafbaar imho )

@ mods: als ik dit in de verkeerde categorie gesmeten heb, graag verplaatsen dan, maar omdat ik vermoed dat lenzen het meest gevraagd zullen zijn heb ik het dus hier neergeplant.

Re: gezamenlijke aankoop bij AFA (D) ??

Heb je daar al besteld ? Te betrouwen ?
    Op sommige artikelen zijn ze wel héél goedkoop.

Comment

Wel, als ik een search doe op AFA hier in't forum dan zijn er blijkbaar toch al een paar BD'ers die daar gekocht hebben met enkel nog maar tevreden klanten als resultaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
        Heb je daar al besteld ? Te betrouwen ?
        Op sommige artikelen zijn ze wel héél goedkoop.
        En voor andere lenzen een pak duurder, neem nu de Sigma 10-20/4-5,6 EX DC HSM, kost bij AFA €539, bij Corné betaal je voor dezelfde lens €465

Die tamron is dan weer inderdaad spotgoedkoop, die staat bij Corné €369, da's €75,5 duurder ....'t gaat soms toch raar.

Dus goed uitkijken is de boodschap.
        Last edited by Franciskine; 24 juni 2005, 10:58.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hallo Tony,

Zoals je weet heb ik een Nikon 1.7 II converter nodig, maar ik vind er geen spoor van Nikon objectieven.

Groetjes,
          Pol
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
            Dus goed uitkijken is de boodschap.
            Kijken en vergelijken is inderdaad de boodschap!!

(De Tokina 12-24 is dan weer indentiek qua prijs, snappen wie snappen kan )

En of er Nikon te koop is daar heb ik zelf niet op gelet wegens Canon-gebruiker ... misschien eens mailken sturen Pol ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
              Hallo Tony,

Zoals je weet heb ik een Nikon 1.7 II converter nodig, maar ik vind er geen spoor van Nikon objectieven.

Groetjes,
              Pol
              Je heb die converter bij Corné gekocht voor de luttele prijs van 425 €

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                Om een voorbeeldje te geven: de Tamron 28-75 2.8 kost daar € 293.50 excl. verzending!! (goedkoper is strafbaar imho )
                Dat is nog eens 25% goedkoper dan bij Corné
                Heb eventueel wel interessen om zo eentje mee te bestellen...

seppuku.

Comment

Je heb die converter bij Corné gekocht voor de luttele prijs van 425 €
                  Dag Daniel,

Prijs bij Corné is dan ondertussen al gezakt naar 365 €. Bij Kamera-Express is dit momenteel 349€.

Grotejes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                    Ik zou in de loop van volgende week minstens één lens bestellen bij AFA. Moesten er nog meer mensen interesse hebben om daar iets te kopen, dan zie ik een gezamenlijke aankoop wel zitten, heb dat in't verleden nog gedaan en dat is altijd goed verlopen hier op BD

@ mods: als ik dit in de verkeerde categorie gesmeten heb, graag verplaatsen dan, maar omdat ik vermoed dat lenzen het meest gevraagd zullen zijn heb ik het dus hier neergeplant.

Het enige probleem is dat ze die lens niet kunnen leveren, vernomen van verschillende klanten die het wachten beu waren.

Probleem is dat Tamron een enorme backlist heeft en mondjesmaat uitleverd, iedereen een beetje.
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Heb vorige week mijne Tamron 28-75/2.8 gekocht bij Audiophil-Foto in Aken.
                      Eventjes getelefoneerd op voorhand en hij lag al netjes klaar

"Ask for special offers for Belgiudigital users"
                      Is this the real life? Is this just fantasy?
                      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k@rel
                        Heb vorige week mijne Tamron 28-75/2.8 gekocht bij Audiophil-Foto in Aken.
                        Eventjes getelefoneerd op voorhand en hij lag al netjes klaar

"Ask for special offers for Belgiudigital users"
                        Ik heb enkele weken geleden 't zelfde gedaan bij topfoto. Supercontent van die lens trouwens
                        Bert Stephani

http://www.bertstephani.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                          Dag Daniel,

Prijs bij Corné is dan ondertussen al gezakt naar 365 €. Bij Kamera-Express is dit momenteel 349€.

Grotejes,
                          Pol.
                          Ik heb die nog maar 14 dagen geleden gekocht. Zo'n prijsdaling dat kan toch niet ? Tenzij hij er met zijn pet naar slaat....

Comment

Ik heb die nog maar 14 dagen geleden gekocht. Zo'n prijsdaling dat kan toch niet ? Tenzij hij er met zijn pet naar slaat....
                            Weet niet wat er aan de hand is Daniel. Prijs lijkt mij nu toch deze van Kamera-express te benaderen en identiek aan Konijn.

Groetjes,
                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Heb een tijdje geleden de Tamron 17-35 f2.8 bij AFA besteld, binnen de week geleverd, mailen, binnen de 5 min antwoord, mail gewoon even of wat je wil bestellen op voorraad is ...
                              Zij zijn op een paar lenzen idd HEEEEL goedkoop, de 17-35 (Tamron) was daar toen +/- 8 weken geleden ook een PAK goedkoper dan de concurentie

Comment

Working...
                              X