Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF 50 f/1.8D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AF 50 f/1.8D

Ik ben al een tijdje aan het meeluisteren (-lezen) overal wat betreft lenzen. Ik heb tot nu toe de wat standaard beginners lenzen en wil nu eens iets meer. De 80-200 van Nikon staat op het verlanglijste, maar bij het 50mm vaste brandpunt gamma botste ik bij corne op deze AF 50 f/1.8D nikkor lens voor slechts 99 euro!
    KenRockwell is positief over deze lens, dus dat zegt al iets. Een aanrader ?

Alvast bedankt voor de reacties !

Groeten,

Nat
    natwork.be

Re: AF 50 f/1.8D

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
    Ik ben al een tijdje aan het meeluisteren (-lezen) overal wat betreft lenzen. Ik heb tot nu toe de wat standaard beginners lenzen en wil nu eens iets meer. De 80-200 van Nikon staat op het verlanglijste, maar bij het 50mm vaste brandpunt gamma botste ik bij corne op deze AF 50 f/1.8D nikkor lens voor slechts 99 euro!
    KenRockwell is positief over deze lens, dus dat zegt al iets. Een aanrader ?

Alvast bedankt voor de reacties !

Groeten,

Nat
    Zeer scherpe lens(zou scherper zijn dan de 1,4 versie), is echt een aanrader, en de prijs bij corne is ook zeer scherp.
    Nikon body's plus wat Nikkor glas.
    Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

Comment

Heb hier en daar nog wat nagelezen, en mijn besluit staat vast. Ik ga ze halen bij Corné. Alleen moet ik nog de openingsuren weten, maar ik heb al een mailtje naar Corné gestuurd.
      Thanks marcelv !

Groeten,

Nat
      natwork.be

Comment

zeker kopen die 50 mm is een prachtje

lees ma eens op mijne review site daar heb ik ze eens getest.

Comment

Niet twijfelen Nat! Het is een prachtlensje. Ik gebruik het gewoonlijk op F8 en F11. (Met flitsinstallatie.) Scherpte is op deze diafragma' meer dan oke!

Groeten,
          Walter
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Heb hier en daar nog wat nagelezen, en mijn besluit staat vast. Ik ga ze halen bij Corné. Alleen moet ik nog de openingsuren weten, maar ik heb al een mailtje naar Corné gestuurd.
            Thanks marcelv !

Groeten,

Nat
            Ja ga hem maar afhalen want de mijne is sinds vorige week Do 27/02 online besteld en betaald via visa en nog steeds géén nieuws. Zelfs op mijn orderstatus staat nog géén trackingnr. Enne als jij reactie krijgt op je mail vraag jij dan eens of ze niet in backorder zijn want ik krijg géén respons
            www.fotofolio.be

Comment

levering is een 14 tal werkdagen he

das dus ietsminder dan 3 weken.
              meestal hebt ge het op 14 dagen

Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
              Ja ga hem maar afhalen want de mijne is sinds vorige week Do 27/02 online besteld en betaald via visa en nog steeds géén nieuws. Zelfs op mijn orderstatus staat nog géén trackingnr. Enne als jij reactie krijgt op je mail vraag jij dan eens of ze niet in backorder zijn want ik krijg géén respons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door immage
                levering is een 14 tal werkdagen he

das dus ietsminder dan 3 weken.
                meestal hebt ge het op 14 dagen
                Jah had ik dat geweten
                Raar dat ik op maandag 28feb dit mailtje kreeg:

Beste,

De lens gaat morgen met UPS naar u toe. Het tracknummer zal dan op de
                orderstatuspagina staan.

Mvg,
                Corne van Iperen

Dus UPS doet er van Nederland naar België 4 dagen over ?? Das langer of taxipost
                En het trackingnummer staat nog steeds niet op de orderstatuspagina
                www.fotofolio.be

Comment

Dus UPS doet er van Nederland naar België 4 dagen over ?? Das langer of taxipost
                  En het trackingnummer staat nog steeds niet op de orderstatuspagina
                  das idd ewa lang.
                  ik had mijne bazaar op een 2 tal dagen

Comment

@Kayrun:
                    Mailtje sturen naar Corne. Die lange levertijd is NIET normaal. Corne zal zeker helpen.
                    @Allen:
                    Waarschijnlijk ga ik in de week van 23 maart mijn lens afhalen. Als iemand nog spullen nodig heeft en in de buurt van Waregem/Kortrijk woont, of bereid is het daar te halen, laat maar iets weten, dan breng ik het ook mee.

Groeten,

Nat.
                    natwork.be

Comment

@Kayrun:
                      Mailtje sturen naar Corne. Die lange levertijd is NIET normaal. Corne zal zeker helpen.

Nat.
                      Idd, ik kreeg onmiddellijk respons:

Beste Tom,

Je had het al moeten hebben.... Ik heb gekeken bij UPS en het tracknummer blijft onbekend, dus ik vermoed dat er bij UPS iets fout is gegaan. Ik ga morgenvroeg informeren en ik stuur je onmiddelijk een nieuwe mocht deze verloren zijn. Excuses voor de vertraging!

Met vriendelijke groet,

Corné van Iperen

GOED é
                      www.fotofolio.be

Comment

'k zeg het toch

bij corné daar moedde zijn.

Idd, ik kreeg onmiddellijk respons:

Beste Tom,

Je had het al moeten hebben.... Ik heb gekeken bij UPS en het tracknummer blijft onbekend, dus ik vermoed dat er bij UPS iets fout is gegaan. Ik ga morgenvroeg informeren en ik stuur je onmiddelijk een nieuwe mocht deze verloren zijn. Excuses voor de vertraging!

Met vriendelijke groet,

Corné van Iperen

GOED é

Comment

@Kayrun:
                          @Allen:
                          Waarschijnlijk ga ik in de week van 23 maart mijn lens afhalen. Als iemand nog spullen nodig heeft en in de buurt van Waregem/Kortrijk woont, of bereid is het daar te halen, laat maar iets weten, dan breng ik het ook mee.

Groeten,

Nat.
                          Interessant voor iedereen, geheugen, zonnekappen een 50 1.8, t is het moment zou ik zeggen.

Weet er iemand hoever Corné woont, ttz. waar ergens in NDL?
                          een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                            Weet er iemand hoever Corné woont, ttz. waar ergens in NDL?
                            http://www.cornevaniperen.nl/about.php

Comment

Net op de Nikon bestellijst gekeken. Lens staat gepland voor uitlevering door Nikon aan haar distributeur voor week 17.

KNIP>Niet terzake doende commerciële mededeling<KNIP
                              Last edited by Plofkop; 7 maart 2005, 23:56.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
                              X