Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eglobal central

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eglobal central

Tof dat je bestelling veilig aangekomen is
    Veel plezier ermee

Wat ik niet begrijp van Eglobal Central is hun prijsbeleid.

Bijvoorbeeld de Canon 5D III is in de afgelopen 2 weken wel 4 a 5 keer in prijs verhoogd met een paar tientallen euro's om dan op één dag onder de 2000 euro te duiken en dat terwijl de Canon 7D II constant op 1139 euro blijft staan.
    Als het aan de koers van de dollar zou liggen zou je toch denken dat alles mee op en neer gaat
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Comment

Ben aan het overwegen om mss de fuji x pro 2 daar te bestellen. Maar zou het kunnen dat een body aangekocht aan de andere kant van de wereld andere software heeft ? Of sla ik onzin uit ?
      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
      www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
        Ben aan het overwegen om mss de fuji x pro 2 daar te bestellen. Maar zou het kunnen dat een body aangekocht aan de andere kant van de wereld andere software heeft ? Of sla ik onzin uit ?
        Ik weet het niet, maar een mailtje naar ginder kan wel iets aan het licht brengen?
        Ben ook nieuwsgierig!
        MVG. Hugo

Comment

De Canon 7D II is nu ook in prijs gezakt
          Momenteel staat hij op 1074,99 euro.

Om op de bovenstaande vraag te antwoorden,je kan als je 9,99 euro bijbetaald een 'internationale versie' kopen maar of dat ook op de software slaat weet ik niet
          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Comment

Een tijd geleden was in in Koeweit voor mijn job en het personeel reed daar met Een bepaald type van Hyundai, de prijs van zon wagen was een stuk lager dan hier.
            Bleek wel dat er bvb geen airbags in deze wagen zaten, hoewel de wagen er uiterlijk identiek uitzag als die hier rondrijden...

Waarom dit verhaaltje ?
            Eglobal verkoopt meestal tegen een beduidend lagere prijs dan hier, maar zijn de goederen ook identiek als diegene die ik hier zou kopen of zijn er toch verschillen die ook uiterlijk niet te zien zijn??

Ik heb de 14 mm van fuji nu een hele tijd en ben er super tevreden van maar zit vraag me gewoon af waar het verschil zit... als er al verschil zou zijn

Iemand een idee ???
            Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
            www.ginodepreter.com

Comment

@mel7

de artikelen zullen niet verschillen, of je ze nu bestelt bij winkel x , of bij eglobal central.

Het verschil zit hem vooral in de btw
              ik heb een paar weken terug met hen gemaild ivm de aankoop van een drone, phantom 3.

prijs is bijna overal hetzelfde voor de standaard versie (600 euro incl btw), maar bij hun was deze verkrijgbaar voor +- 480 euro.
              Na de vraag gesteld te hebben of dit op factuur kon (ben zelfstandige in bijberoep), kreeg ik een positief antwoord, maar er werd dan geen vermelding gemaakt van btw .
              dus als je bij die 480 euro btw bij optelt, zit je aan +- 580 euro, en is het verschil nog maar heel klein...

als je zelf materiaal koopt dat je niet kan afschrijven , zou ik zeggen , doen

als zelfstandige vind ik het niet echt een voordeel, en bestel ik liever bij fotokonijnenberg of cameranu

maar de website is in ieder geval wel te vertrouwen
              prijs via de nederlandse website was nog eens enkele tientallen euro's goedkoper, maar vanuit ybelgie kon je niet via de nederlandse website bestellen en in ybelgie laten leveren ....
              1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
              www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

@mel7

de artikelen zullen niet verschillen, of je ze nu bestelt bij winkel x , of bij eglobal central.

Het verschil zit hem vooral in de btw
                ik heb een paar weken terug met hen gemaild ivm de aankoop van een drone, phantom 3.

prijs is bijna overal hetzelfde voor de standaard versie (600 euro incl btw), maar bij hun was deze verkrijgbaar voor +- 480 euro.
                Na de vraag gesteld te hebben of dit op factuur kon (ben zelfstandige in bijberoep), kreeg ik een positief antwoord, maar er werd dan geen vermelding gemaakt van btw .
                dus als je bij die 480 euro btw bij optelt, zit je aan +- 580 euro, en is het verschil nog maar heel klein...

als je zelf materiaal koopt dat je niet kan afschrijven , zou ik zeggen , doen

als zelfstandige vind ik het niet echt een voordeel, en bestel ik liever bij fotokonijnenberg of cameranu

maar de website is in ieder geval wel te vertrouwen
                prijs via de nederlandse website was nog eens enkele tientallen euro's goedkoper, maar vanuit ybelgie kon je niet via de nederlandse website bestellen en in ybelgie laten leveren ....
                1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
                  Een tijd geleden was in in Koeweit voor mijn job en het personeel reed daar met Een bepaald type van Hyundai, de prijs van zon wagen was een stuk lager dan hier.
                  Bleek wel dat er bvb geen airbags in deze wagen zaten, hoewel de wagen er uiterlijk identiek uitzag als die hier rondrijden...

Waarom dit verhaaltje ?
                  Eglobal verkoopt meestal tegen een beduidend lagere prijs dan hier, maar zijn de goederen ook identiek als diegene die ik hier zou kopen of zijn er toch verschillen die ook uiterlijk niet te zien zijn??

Ik heb de 14 mm van fuji nu een hele tijd en ben er super tevreden van maar zit vraag me gewoon af waar het verschil zit... als er al verschil zou zijn

Iemand een idee ???
                  Wat mij opviel was dat er geen garantiekaart is meegeleverd, zowel bij eglobalcentral als bij simplyelectronics of ***********.nl. Maar blijkbaar geven ze wel garantie, enkel verloopt dit niet via de officiële kanalen. Hoe het werkt weet ik ook niet precies maar je hebt wel degelijk garantie. Ik heb al een 3-tal zo'n aankopen gedaan en alles werkt prima.
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Working...
                  X