Ik fotografeer nu al enkele jaren met mijn 18-200mm lensje, maar ben toch wel toe aan een nieuwe lens. Ik fotografeer vooral paarden en honden, gewoon als hobby. Niets speciaals dus, tegenwoordig word ik wel eens gevraagd om foto's te nemen van mensen hun dier. Mijn droomlens is een 70-200mm f2.8, maar helaas, voor mij als student zowel nieuw als tweedehands onbetaalbaar.
Nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met bovenstaande lens, namelijk de canon 135mm f2.0.
Ik ben ook in het bezit van een canon 50mm f1.8, maar heb deze nog geen 5x gebruikt, omdat het te weinig milimeters zijn. Ook krijg ik mijn foto's niet scherp hiermee.
Wat zijn de gangbare tweedehandsprijzen van de canon 135mm? Raden jullie deze aan of eerder een andere lens?
Alvast bedankt.
Nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met bovenstaande lens, namelijk de canon 135mm f2.0.
Ik ben ook in het bezit van een canon 50mm f1.8, maar heb deze nog geen 5x gebruikt, omdat het te weinig milimeters zijn. Ook krijg ik mijn foto's niet scherp hiermee.
Wat zijn de gangbare tweedehandsprijzen van de canon 135mm? Raden jullie deze aan of eerder een andere lens?
Alvast bedankt.
Comment