Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peiling interesse Canon 70-300 DO IS USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Peiling interesse Canon 70-300 DO IS USM

Goede avond,

Ik heb hier een canon 70-300 do is usm liggen maar die heeft enkele reparaties nodig.
    Bij deze vroeg ik mij af of er eventueel mensen interesse hebben in deze lens, dan kan ik hem laten repareren en zo verkopen.

Hoop op positieve reactie

Floris

Re: Peiling interesse Canon 70-300 DO IS USM

Die 70-300 is nooit heel erg populair geweest, ze was wel goed, maar ook erg duur.
    En vanaf dat de 70-300 L IS uitgekomen is zal het nog moeilijker zijn om er bij de verkoop een bedrag voor te krijgen dat nog een beetje in verhouding staat ten opzichte van de nieuwprijs.

Het hangt er dus vanaf hoe duur de reparatie wordt...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ik wou net het zelfde schrijven als black b@ndit
      Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

Comment

Bedankt voor het antwoord, en ik dacht hetzelfde al. In de winkel kunnen ze mij ook niet zeggen hoeveel het precies gaat kosten om hem te repareren dus ga ik het risico zeker niet nemen.

Op andere sites krijg ik geen reacties of interesse dus dan weet ik dat hij toch niet gaat verkopen.

Nog een goede avond gewenst

Comment

Bedankt voor het antwoord, en ik dacht hetzelfde al. In de winkel kunnen ze mij ook niet zeggen hoeveel het precies gaat kosten om hem te repareren dus ga ik het risico zeker niet nemen.

Op andere sites krijg ik geen reacties of interesse dus dan weet ik dat hij toch niet gaat verkopen.

Nog een goede avond gewenst

Comment

Kun je niet een advertentie plaatsen hier op het forum voor deze lens met alle mitsen en maren en dan evt. de keuze of zo kopen willens en wetens dat er nog kosten te maken zijn of kopen na reparatie.

Alle reacties die via die weg komen zijn in ieder geval van mensen die ook echt interesse hebben en om de lens nu maar te laten liggen...

Comment

Een lens kopen die niet in orde is, zou ik nooit doen. Een lens verkopen die niet in orde is en dat aan de koper verzwijgen, zou ik ook nooit doen.
              Herstellingskosten zijn onvoorspelbaar. Ik heb mijn EF 300mm F4.0L IS USM laten nakijken wegens onscherpte. Motor en image stabilisator vervangen en ik was 600 € kwijt (slik). Dat weet je dus niet van tevoren.
              http://www.paulvanrooy.be

Comment

Ik denk dat jullie het niet begrijpen, ik bedoel dat ik zelf de lens laat repareren en dan in goede staat doorverkoop.
                Maar eer ik hem laat repareren wil ik natuurlijk wel eerst weten of er interesse is anders is dat weggegooid geld om hem te laten maken...
                Ik verkoop hem dus in perfecte 2e handsstaat.

Denk dat het zo wel duidelijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Die 70-300 is nooit heel erg populair geweest, ze was wel goed, maar ook erg duur.
                  En vanaf dat de 70-300 L IS uitgekomen is zal het nog moeilijker zijn om er bij de verkoop een bedrag voor te krijgen dat nog een beetje in verhouding staat ten opzichte van de nieuwprijs.

Het hangt er dus vanaf hoe duur de reparatie wordt...
                  Voilà. Je weet dus niet hoeveel de herstelling zal kosten en omdat de lens nooit erg populair was, zal er ook niet zoveel vraag naar zijn. Tenzij.... de prijs natuurlijk interessant is (maar die prijs kun je nog niet bepalen omdat je de herstellingskost niet kent). Aan jou om de knoop door te hakken wat je gaat doen.
                  http://www.paulvanrooy.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black [email
                    B@ndit;4182596]....Het[/email] hangt er dus vanaf hoe duur de reparatie wordt...
                    bij ROFA repair kunnen ze U dat vertellen voor 30 Euro.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bij de bartok waar ik geweest ben zeiden ze da het sowieso 80 euro kost om te sturen en te laten kijken wat er mis is/hoeveel het kost. Dus ik weet niet...

Comment

Kan je een beteromschrijven wat er mis is.

Comment

Working...
                        X