Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herstelling nikon 80-200 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• herstelling nikon 80-200 2.8

Hallo,

Vandaag met een 'oude', maar degelijke 80-200 2.8 ED lens naar procirep geweest omdat de bajonet niet meer past.
    Zowel procirep Belgie als frankrijk kunnen dit niet herstellen (stukken niet meer leverbaar sinds 2001).

Lens werkt nog prima, en is scherp. Indien mogelijk overweeg ik een herstelling.
    Iemand een idee waar ik daarmee nog terrecht kan? Zou enkel aansluitring voor het toestel zijn.

Bedankt!
    Jonas

Re: herstelling nikon 80-200 2.8

Hoezo niet meer passen, op welk toestel?
    Vraag eens raad aan Hans Braakhuis of aan Herman van Japancamera.nl die mannen weten dat.
    En als je alle gegevens van het objectief kan doorgeven, dan hebben ze dat nog bij Nikon Japan,
    dan kan ik je wel helpen denk ik.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

Bedankt voor je reactie.
      Zit wat vervrongen, door een slag of stoot. Past dus op geen enkel toestel meer zoals het hoort. Tenzij ik moeite zou doen, maar dan maak ik het enkel verder stuk, of nog erger: een kapot toestel.

Comment

Vraag het aan Japancamera in Wassenaar.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonas.dreesen Bekijk bericht
          Bedankt voor je reactie.
          Zit wat vervrongen, door een slag of stoot. Past dus op geen enkel toestel meer zoals het hoort. Tenzij ik moeite zou doen, maar dan maak ik het enkel verder stuk, of nog erger: een kapot toestel.
          Is de bajonet er dan echt zo erg aan toe dat deze niet meer te herstellen is?
          Als er geen stukken zijn afgebroken, kan ik deze hoogstwaarschijnlijk voor U herstellen Jonas.
          AF-D versie of nog de gewone ED? schuif of draai ?
          Post eens een foto van de schade.
          Maar zoals Rob ook zegt, heeft Herman van Japancamera die stukken misschien wel liggen,
          is wel niet de goedkoopste

Comment

Working...
          X