Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Advies gevraagd

Swam,
    bekijk deze lens ook eens als je wilt. Het is een canon STM lens, de 55-250 IS / STM.
    Is the Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM Lens right for you? Learn all you need to know in The-Digital-Picture.com's review!

Als je bij deze pagina naar beneden scrolt kun je voorbeelden van inzoom-afstanden zien. Deze staat ook op mijn lijst, ter vervanging van de gewone 55-250 IS. Kost ong. € 240,00.
    Succes Paul

Comment

Bedankt voor jullie reacties Ik denk dat ik toch voor de Sigma 50-150mm f2.8 ga, daar kan ik denk ik buiten de hondenshows ook meer mee. Nu vraag ik mij alleen nog af of de OS zijn geld (200 euro) waard is. Tweedehands zie ik ze eigenlijk nergens. Bedankt Lalonde voor je aanbod, ik denk dat ik ver weg woon, ik kom namelijk van NL (wel aan de grens bij Essen).

Comment

Je laat maar iets weten, ik ben van Antwerpen, moest er ergens een van deze dagen ergens een hondenshow zijn waar je naartoe zou gaan ...

Is Essen ondertussen nog geen gemeente van Nederland geworden ? Iets zoals bij ons Borgerhout, 't Kiel, 't Zuid, 't Noord, enz... ongeveer Marokkaans grondgebied is geworden ...

Comment

Ik zal er aan denken, als ik hem tegen die tijd zelf nog niet heb (en mocht je hem eens willen verkopen, ik houd mij aanbevolen ;-)).

Tsja, je zou het bijna gaan denken. Vooral aan de pompen zijn de NL'ers in de meerderheid. Hier is hetzelfde aan de gang :-)

Comment

" ongeveer " 240 euro voor de 55-250 STM ?

Waar en wanneer mag ik erom komen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht

Ze is wat duurder: http://www.kamera-express.be/product...-0-5-6-is-stm/ .
              Maar het is best mogelijk dat je ze ergens nog wat goedkoper kan vinden.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Wel, wie mij binnen de week naam en adres van een belgische, nederlandse of luxemburgse winkel geeft waar ik ze nieuw en met faktuur aan 240 euro kan kopen, die krijgt van mij 25 euro commissie na mijn aankoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht

Neem me niet kwalijk (mag je zelf kiezen), dit heb ik niet goed. Dit is een foutje.
                  Min. prijs 283 bij Redcoon.
                  Last edited by paulmedusa; 30 april 2014, 08:57. Reden: prijsvermelding!

Comment

Aanvaard !

Comment

Als je niet gehaast bent en goed materiaal wil, kan je in je fotowinkel vragen of ze je willen contacteren als er iemand een lens die je zoekt wordt aangeboden voor overname, Soms neemt een handelaar niet alles over om niet met een hoop oudere lenzen te blijven zitten, maar als ze weten dat je geïnteresseerd bent en dan 2dhands sites in het oog houden. Zo heb ik op en jaar tijd voor 580eur een Nikkor 80-200 F2.8 een Nikkor 50 f1.8 en een sigma 24-70 f.8 kunnen kopen. Fotobeurs.com is een minder gekende site met wel wat zoekertjes met schappelijke prijzen.

Comment

Ik heb er ergens 1 gevonden, al ben ik niet zeker of de lettertjes (omschrijving) kloppen, en dan met name DG? Sigma 50-150mm F/2.8 DG HSM II. Het betreft een occasion (met duidelijke gebruikerssporen) en kost nog €350,-, is dat een schappelijke prijs? Aangezien onderstaande (zonder OS) €449,- kost nieuw.

De enige modellen die ik gevonden krijg zijn de SIGMA 50-150mm f2.8 II APO EX DC HSM en dan nog met OS, met/zonder APO.

Op een andere site zie ik een SIGMA 50-150MM F/2.8 II EX DC HSM voor €299,- (welliswaar uitverkocht).

Comment

Bekijk deze 70-200 eens, ik ken Canon niet echt maar dit lijkt mij geen slechte deal.

Comment

Working...
                          X