Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos50D met Canon 24-70, f2,8 usm II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eos50D met Canon 24-70, f2,8 usm II

simplyelectronics ?
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

digitaland, ik hou jullie op de hoogte, betreft dus wel degelijk een nieuw objectief

Comment

Ben ook benieuwd naar je ervaringen met digitaland. De 70D staat daar ook zeer scherp geprijsd met de EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM lens. Scheelt 200 euro bij de andere webshops. Zij noemen de kit Canon EOS 70D (W) (Wifi) Kit ( EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM ). Op wat slaat die(W) achter de body ? blijkbaar moet je wel wat geduld hebben vooraleer ze leveren (7-18 dagen).
        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

Comment

ja, geduld wel, maar ik heb het ervoor over, scheelt een goede 450€ op het objectief, heb met PP betaald, levering Hong Kong naar GB, vandaar waarschijnlijk die vertraging

Comment

Hou rekening met invoerkosten en btw wanneer je goederen hebt besteld buiten de EU. Invoerkosten zullen zo rond de 90€ liggen, btw (21%) is 315€. Eventueel nog klaringskosten die UPS/DHL/... nadien aanrekent en je zal toch een dikke 400€ moeten bijbetalen bij levering.
            Tel daar dan nog de eventuele garantieproblemen bij.

Als je nog kan annuleren zou ik dat doen en als het echt die lens is dat je wil, leg je dan neer bij de prijs of zoek een goed tweedehands-model.

groeten
            Jelle
            Last edited by jhoub; 28 februari 2014, 13:49.
            Flickr

Comment

Hallo Jelle, wordt geleverd vanuit GB, dit behoort toch bij de EU?

Comment

Ja, dat wel maar vermits je zegt dat het vanuit HK geleverd wordt... Ik zou eens informeren bij digitaland want zou niet graag voor zo'n verrassing staan.

edit: Op hun site staat inderdaad dat ze eerst invoeren in UK en van daaruit de EU voorzien en er dus geen invoerkosten kunnen worden aangerekend. Als dat zo is dan doe je een mooie deal.
                Wel even hun HK adres gegoogeld, check streetview : https://www.google.no/maps/place/25+...f42a9e3ef796fc

Groeten
                Jelle
                Last edited by jhoub; 28 februari 2014, 14:09.
                Flickr

Comment

garantie? laat me niet lachen! Mijn zoom is 4 x in 5 jaar in herstelling geweest voor hetzelfde probleem, heden nog NIET opgelost, garantie is wel verlopen, telkens het objectief 2 à 3 maand moeten missen !

Comment

hoy, vandaag, via DHL, mijn objectief ontvangen, in perfecte, nagelnieuwe staat, en dit zonder bijkomende kosten, werd verzonden vanuit GB. Enig nadeel is dat je in de wachttijd (van 25/02/2014 besteld) zonder info zit, proces blijft staan in "processing", maar het positieve is dat na een mailtje er vlug (zelfde dag) verder info wordt gegeven. Ben een zeer tevreden man,

mvg,
                    Last edited by mercury2001; 11 mei 2014, 18:41.

Comment

Alles goed verlopen dus, een 18tal dagen wachttijd dus als ik het goed voor heb ?
                      Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

Comment

Ik heb in het verleden ook bij simplyelectronics besteld en heb ook geen problemen gehad,buiten de iets langere levertijd

Comment

ja, alles perfect verlopen, enkel het volgen van de bestelling schrikt wat af, praktisch de hele rijd op status "processing". De laatste 2 dagen veranderde de status (vanaf GB?) en kon het pak getraceerd worden. Mijn mails werden bijna altijd nog dezelfde dag beantwoord. Bestelling en betaling (PayPal) op 25/2, ontvangst op 11 maart, dus een 15 dagen.

Comment

Working...
                          X