Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geruchten over nieuwe lenzen van samyang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geruchten over nieuwe lenzen van samyang

•New: Samyang 10mm 1:2.8 ED AS UMC CS lens for Nikon F mount Nieuw: Samyang 10mm 1:2.8 ED AS UMC CS lens voor Nikon F-vatting
    •Samyang coming up with a new full frame 24mm f/1.4 lens for Nikon mount Samyang komt met een nieuwe full frame 24mm f/1.4 lens voor Nikon mount
    •Two new lenses with Nikon F mount: Zeiss Apo Sonnar T* 2/135 and Samyang TS 24mm 1:3.5 ED AS UMC Twee nieuwe lenzen met een Nikon F-vatting: Zeiss Apo Sonnar T * 2/135 en TS Samyang 24mm 1:3.5 ED AS UMC
    •Another upcoming lens with Nikon mount: Samyang 24mm f/3.5 tilt-shift Een andere aankomende lens met Nikon mount: Samyang 24mm f/3.5 tilt-shift
    •New Samyang 8mm f/3.5 fisheye lens for Nikon mount Nieuwe Samyang 8mm f/3.5 fisheye lens voor Nikon mount

Read more on NikonRumors.com: http://nikonrumors.com/2013/05/29/sa...#ixzz2aYG58ek9

Re: Geruchten over nieuwe lenzen van samyang

Ik zou maar beginnen opletten met glas aankopen Erik, en tenminste eerst de testen afwachten, tenzij je het verder wil gebruiken op de oudere toestellen.
    Er is sprake dat Nikon met een D4X met 36 megapixel zou komen, als dat is zoals de huidige D800, zal weinig
    glas voldoen aan de eisen van die toestellen, ik kan je alvast een paar objectieven opnoemen die hier flink tekort schieten, het glas wordt
    een beperkende factor, en daar kunnen sommigen hier op het forum van meespreken.
    Om je een paar voorbeelden te geven, Zeiss 85mm f1.4 was een wonderlijk objectief de 12 megapixel toestellen van Nikon, op de D800 daarentegen
    schiet dat ding ferm tekort.
    De peperdure Nikon 28mm f1.4 AF was vroeger een van de beste en duurste groothoek objectieven ooit gemaakt,
    maar deugt voor geen meter op een D800 of D800E.
    Ik bedoel maar dat wie nu nog met dat soort glas zit, dat beter van de hand kan doen, binnen een paar jaar is het niets meer waard.
    En nu maar hopen dat wat er aan komt het pixelgeweld zal aankunnen, afwachten dus.

Comment

ja maar ik denk dat het nog lang gaat duren voor ik een D800 koop denk er nu aan om een D700 te kopen en ben ook al 63 he dat zou dan voor het eerst zijn dat ik met ff werk en ook als je dan een D800 koopt moet je dan nog duur glas kopen ook, ze verkopen de D800 toch nog met de Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED:er zijn nog genoeg hedendaagse lenzen die daar goed mee passen , het houd nooit op he , ik geeft niet zo veel uiot voor een camera als voor een auto he, maar reg. ik heb vandaag een lens binnen gekregen de samyang 35mm 1.4 is wel zo goed als ze beweren hoor, en zo mooi en sterk gemaakt
      Last edited by koen1950; 31 juli 2013, 09:02.

Comment

Er zijn zelfs geruchten dat Sigma een 24-70 f2,0 met beeldstabilisatie (geschikt voor full-frame) aan het maken is...
        Geruchten zijn er altijd wel geweest, maar als Sigma zo'n lens kan maken voor een aanvaardbare prijs, en als die dan ook nog de beeldkwaliteit levert van de nieuwe 18-35 f1,8 , dan mogen ze dat gerust doen.
        Het zal wel een vrij zware lens worden...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

De Samyang 16 mm 2.0 komt er ook aan

J.
          Fuji x 100 f

Comment

die is er al !

Vergelijken Samyang 16mmF/2.0 ED AS UMC CS Nikon AE Manualfocus objectieven
            Samyang 16mmF/2.0 ED AS UMC CS voor Nikon spiegelreflex camera's met APS-C sensor. De lens heeft een beeldhoek van 83,1°, twee asferische lenselementen, Extra-low Dispersion element, UMC lenscoating en handmatige scherpstelling.
            469 euro

Comment

ik moet zeggen over de 35mm1.4 ik heb hem deze morgen ontvangen , nog nooit zo een soepele draairing op een objectief gehad , is echt een plezier om mee te werken en dat is zo op al hun objectieven ze zijn echt heel profisioneel gemaakt , als je geen lezen van duizenden euro's gehad hebt ken je dat niet

Comment

Working...
              X