Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All round lens voor Canon 600D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• All round lens voor Canon 600D

Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een all round lens.
    De reden daar van is ik ben een beginner en momenteel heb ik geen zin om meerdere lenzen mee te sleuren.
    Vorige week heb ik dus een Canon 600D gekocht en ik heb nog heel wat accessoires nodig denk ik.
    Maar ik wil dus beginnen bij een lens, lijk mij logisch.

Het is vooral mijn bedoeling om auto's te fotograferen
    maar ook landschapen, evenement, eigenlijk een beetje van alles.

Ik heb me laten vertellen dat de Sigma 18-250mm f/3.5-6.3 DC Macro OS HSM voor mij een goede lens zou zijn.
    Nu zou ik graag ook jullie mening hebben.

Alvast bedankt.

Re: All round lens voor Canon 600D

Gewoon de 18-55, die als het goed was in de kit zat, blijven gebruiken en voorlopig niets kopen, ben je ook van het sjouw- en wisselprobleem af.

Heb je de kitlens niet kijk dan eens naar de Canon 15-85 en dan kan je daar later een 70-30(Canon of Tamron) bij nemenen zul je betere resultaten hebben.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Eens de zoekfunctie gebruiken. Er is hier op het forum al veel geschreven over all round lenzen.

Comment

Ik heb mijn 600D met een 18-135IS kit lens gekocht. Die is een goede all-round lens, niet schitterend maar goed genoeg om mee rond te lopen.
        IVM de 18-250, in het algemeen, de groter de zoom range, de lager de beeld kwaliteit. Van Sigma heb ik ooit een 17-40 f/4 en een 70-300 f/5.6 gehad. Beeld kwaliteit was redelijk laag in vergelijking met de Canon. Nu koop ik niks anders dan Canon lenzen.
        "I'm my own art director, not somebody else's photographer"
        Blog: www.gerardmaas.net
        Port: www.gerardmaas.com

Comment

Bedankt voor de info.

Comment

Working...
          X