Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Maak dat je ruim op tijd bent, zodat je wat testshots kan afvuren... Niets zo frustrerend als op het laatste moment binnenkomen en dan nog moeten prullen om ietwat deftig resultaat te bekomen. Doe dit op voorhand!
waarom niet een geschikt objectief gaan huren (voor 1 of 2 dagen) ? (1 dag om je er een beetje vertrouwd mee te maken, en 1 dag voor de doop zelf). Hoeft dan misschien niet echt zoveel te kosten.
KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.
waarom niet een geschikt objectief gaan huren (voor 1 of 2 dagen) ? (1 dag om je er een beetje vertrouwd mee te maken, en 1 dag voor de doop zelf). Hoeft dan misschien niet echt zoveel te kosten.
Heb ik ook al aan gedacht. Maar ben er al wat te laat mee. Bij art en craft moet je het minstens een week op voorhand moeten reserveren. Een 50mm kost iets van €30, wel €500 waarbord... kan je een nieuwe mee kopen Nu, ik zal inderdaad wat vroeger gaan, kan ik alvast wat testen en hopelijk lukt het me wat!
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
tsja naar gelang de kerk zal je met die 3.5-6.3 toch al heel snel in de problemen komen. vorig jaar nog een doop gedaan en toen zat ik toch gemiddeld op iso 3200 en hoger op 2.8 .
Ik ben nu toch hard aan het twijfelen om toch mijn 150mm macro mee te nemen. Het weer belooft niet al te vet te zijn, dus veel licht zal er niet zijn in de kerk. En mn D3000 is toch niet al te sterk (lees zwak) in hoge ISO. Dan is het misschien beter om mn Sigma mee te nemen? Wat denken jullie? Ik weet het precies niet zo goed...
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment