Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb ooit een Tokina AT-X 840 AF D 80-400 mm f/4.5-5.6, Dat ding was langs geen kanten scherp zelf op statief met draadontspanner was er geen scherp beeld met te maken.
Na een aantal pogingen, dat ding teug naar de winkel en opgestuurd naar Tokina Nederland en die op hun beurt toch maar naar Japan gestuurd hebben.
Bij deze nooit terug gezien was niets meer met aan te vangen, en mijn geld gewoon teug gekregen + 60 euro's extra om mijn ongemakken te vergoeden.
Zo duur? !
Ik heb nu ook een probleempje, maar het is nog binnen de 2 jaar dat ik em gekocht heb, hopelijk gaat dit lukken...
Na een telefoontje bleek de offerte een "vergissing" te zijn en ze zouden ze toch calibreren voor 180. Het zou normaal al gedaan moeten zijn en de lens zou onderweg moeten zijn... Afwachten of het probleem opgelost is.
Ik heb ondertussen ook een Sigma 70-200 2.8 OS gekocht dus echt dringend is het niet
Comment