Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarvoor kan je een 35mm lens gebruiken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarvoor kan je een 35mm lens gebruiken?

Oorspronkelijk geplaatst door Endorfine Bekijk bericht
    Doe dat nou niet....iedereen zal zich dan gaan afvragen waarom ze indertijd extra objectieven hebben aangeschaft
    Ik niet. Toen ik hier een kleine vogel cropte uit een oude 400, en een briefje van 50 van op 50 meter, met volgens mij genoeg detail om de gele sterretjes op het Europees vlaggetje te laten zien, werd me dringend geadviseerd een langere lens te kopen. Ter versterking van dat statement, werden mijn andere, evenmin ter beoordeling aangeboden foto's, gelijk ook voor de zoveelste maal 'en masse' en zonder verontwaardiging van andere forumers door het slijk gehaald. Het zou hier namelijk een fotografieforum zijn, waar kwaliteit is gewenst en waar "de foto's moeten toch op iets lijken hé...".
    Volgens mij dient die 35 er nog steeds voor ons te laten zien welke originele toepassing je daaruit kan voor de varkens gooien, maar met vogels zou ik toch maar oppassen, want dit forum word ook door kinderen gelezen, die hun manieren moeten leren houden.

Comment

Re: Waarvoor kan je een 35mm lens gebruiken?

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      35 mm. Prachtige afstand voor alle soorten van fotografie. Je kan je eigenlijk beter af-
      vragen waarvoor al die andere lenzen dienen.
      Super gezegd !!!!!!!

Maar mijn 35 1.4L is eigenlijk ook wel één van mijn favorieten.
      Zowel op fullframe als crop.
      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Working...
      X