Re: Waarvoor kan je een 35mm lens gebruiken?
Ik niet. Toen ik hier een kleine vogel cropte uit een oude 400, en een briefje van 50 van op 50 meter, met volgens mij genoeg detail om de gele sterretjes op het Europees vlaggetje te laten zien, werd me dringend geadviseerd een langere lens te kopen. Ter versterking van dat statement, werden mijn andere, evenmin ter beoordeling aangeboden foto's, gelijk ook voor de zoveelste maal 'en masse' en zonder verontwaardiging van andere forumers door het slijk gehaald. Het zou hier namelijk een fotografieforum zijn, waar kwaliteit is gewenst en waar "de foto's moeten toch op iets lijken hé...".
Volgens mij dient die 35 er nog steeds voor ons te laten zien welke originele toepassing je daaruit kan voor de varkens gooien, maar met vogels zou ik toch maar oppassen, want dit forum word ook door kinderen gelezen, die hun manieren moeten leren houden.
Oorspronkelijk geplaatst door Endorfine
Bekijk bericht
Volgens mij dient die 35 er nog steeds voor ons te laten zien welke originele toepassing je daaruit kan voor de varkens gooien, maar met vogels zou ik toch maar oppassen, want dit forum word ook door kinderen gelezen, die hun manieren moeten leren houden.
Comment