Iedereen vind van die site's... maar dan ben je enkel je centen kwijt zonder lens
Groothandel die al jaren bestaat, zoiets kun je niet faken denk ik.
Mocht je nieuwsgierig zijn, je mag mij gerust een berichtje sturen.
Nu, het gaat hier wel over de lens, niet over winkels waar je ze aan een voordelige prijs kunt kopen. Ik krijg je meer reacties over de prijs dan over de lens zelf.
En daarbij, ik ben geen dommeke ze.
Canon EOS 50D + EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM en de Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM lens
Groothandel die al jaren bestaat, zoiets kun je niet faken denk ik.
Mocht je nieuwsgierig zijn, je mag mij gerust een berichtje sturen.
Nu, het gaat hier wel over de lens, niet over winkels waar je ze aan een voordelige prijs kunt kopen. Ik krijg je meer reacties over de prijs dan over de lens zelf.
En daarbij, ik ben geen dommeke ze.
Waarom zo geheimzinnig, jij wilt wel antwoorden maar weigert die zelf te geven. Als het groothandels zijn die al jaren bestaan en ze verkopen lenzen aan consumenten mag de rest ook wel weten welke die zijn.
Waarom zo geheimzinnig, jij wilt wel antwoorden maar weigert die zelf te geven. Als het groothandels zijn die al jaren bestaan en ze verkopen lenzen aan consumenten mag de rest ook wel weten welke die zijn.
Vind ik ook.
En versie II nieuw goedkoper aangeboden krijgen dan versie I ? Lijkt je dat zelf logisch?
Geef dat adres nu maar door. Dan zijn ze morgen uitverkocht denk ik
Ik ben ook zéér geïnteresseerd in die goedkope 70-200 f2.8l IS II USM.
Kan je me een PB sturen? Dank je!
Om nog even terug te komen op de oorspronkelijke vraag.
Ben er zelf nog niet uit welke 70-200mm ik ga kopen van Canon (waarom zo veel keuze? )
Maar wat ik al gelezen heb is dat die versie I met IS de minste was van de reeks. Nog steeds een toplens, maar de II zou pakken beter zijn. (en ook de f4.0 met IS)
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
De oude is soft op f2,8 ...
Misschien moet je effen nuanceren naar "MIJN" oude was soft... Ik heb bijna 7 jaar zo'n "oude" en ik kan je verzekeren dat die op F2.8 vlijmscherp is . Ik kan me dus niet van de indruk ontdoen dat als je zegt dat jou lens op 2.8 soft was er toch iets mee aan de hand was...
Ik heb de mijne vorige week serieus kunnen vergelijken met een nieuwe en er is maar één reden waarom ik de nieuwe zou willen en dat is de IS die toch merkbaar beter is, voor de beeldkwaliteit zou ik het zeker niet doen.
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Bij vorige versies was de scherpste een non IS... de nieuwe heeft alle vorige overtroefd en de zwakkere puntjes zijn nog bijgeschaafd.
Scherper volopen (zoals hierboven al gesteld)
scherper op 200mm (zwemmende hond)
Betere IS
Als je op vol bereik of volopen werkt (je wil dus vaak de lange kant gebruiken en je hebt soms nood aan 2.8 of liever nog iets meer (concerten bvb.) => de II.
Anders zal het verschil niet zo groot zijn met de I.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Ik kwam hier niet met de vraag om te discussiëren over prijzen. Ik ben geïnteresseerd
in de kwaliteit van beide lenzen. Al die vragen omtrent de prijs beginnen me een beetje
te irriteren. Wie het echt wilt weten, stuur me gerust een persoonlijk berichtje, maar
ik wil het hier nu wel over de lenzen hebben. En Google helpt je ook goed op weg. Als
ik ze kan vinden, kunnen jullie dat ook he. (niet slecht bedoeld)
Canon EOS 50D + EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM en de Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM lens
De goedkoopste heb ik gevonden in Engeland (gratis levering als je boven een bepaald bedrag zit), 1849.99 euro
bedankt voor de pm alvast, maar vanwaar de geheimzinnigheid zoals reeds eerder door iemand aangehaald? 1850 euro is een mooie prijs, dus denk dat er hier wel geinteresseerd zijn in een linkje naar die groothandel.. Lijkt me toch geen enkel probleem om die link te delen met de rest van BD? ook voor andere lenzen/toestellen bied deze site misschien voor veel BD leden een goedkopere aanschaf, dus blijf benieuwd naar welke groothandel dit nu is! (en dan ben je op 2 seconden van die prijsvragen verlost)
Bij vorige versies was de scherpste een non IS... de nieuwe heeft alle vorige overtroefd en de zwakkere puntjes zijn nog bijgeschaafd.
Scherper volopen (zoals hierboven al gesteld)
scherper op 200mm (zwemmende hond)
Betere IS
Als je op vol bereik of volopen werkt (je wil dus vaak de lange kant gebruiken en je hebt soms nood aan 2.8 of liever nog iets meer (concerten bvb.) => de II.
Anders zal het verschil niet zo groot zijn met de I.
Dus mocht ik moeten kiezen tussen de I en de II, is de I eigenlijk het scherpst
zonder IS? Of begrijp ik dat verkeerd? Corrigeer me gerust hoor.
Alvast bedankt voor de info!! Iets wat ik nog niet wist!
François01, ja het wordt niet makkelijk!
Comment