Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 200-400 f/4 L IS met 1.4x!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 200-400 f/4 L IS met 1.4x!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
    Ik zie niet meteen de publicatiedatum van het artikel, maar ik dacht dat het recent was. Blijkbaar niet dus, daarmee de verwarring ivm release rond augustus.
    Eind vorig jaar is deze lens aangekondigd, ze zou er dit jaar in augustus moeten zijn, maar dat is blijkbaar niet gelukt.
    Ik denk dat ze na de aardbeving voorrang hebben gegeven aan de productie van de wat meer populaire lenzen (de meer betaalbare dus, waarvan er meer geproduceerd worden).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ik zie niet meteen de publicatiedatum van het artikel, maar ik dacht dat het recent was. Blijkbaar niet dus, daarmee de verwarring ivm release rond augustus.
      Heb dit ook al meegemaakt met een post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Eind vorig jaar is deze lens aangekondigd, ze zou er dit jaar in augustus moeten zijn, maar dat is blijkbaar niet gelukt.
        Ik denk dat ze na de aardbeving voorrang hebben gegeven aan de productie van de wat meer populaire lenzen (de meer betaalbare dus, waarvan er meer geproduceerd worden).
        En straks gaan ze blijkbaar een FF 1D voorstellen...?? Damn, dat zou pas een mooie aanvulling bij mijn 5DII zijn als de geruchtenmolen een beetje klopt.

Klopt inderdaad... de 1Dx... ga eens zoeken of iemand al een topic startte...
        Last edited by Yourt; 18 oktober 2011, 15:31.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Van Canon Rumors

Received some information today that pointed to possible lens announcements in January, possibly on the 3rd.

This is plausible, because CES/PMA starts on January 10, 2012. This would also go in line with the staggered lens/body announcements we’ve seen in the past with pro bodies. The 1D Mark IV was announced in October, and the EF 70-200 f/2.8L IS II came at the beginning of the following January.

Lenses mentioned were the EF 200-400 f/4L IS 1.4x, 24-70 f/2.8L II and 35 f/1.4L II.

A few other pieces of information have said Canon will be updating a lot of current lenses in the next 24 months, I’d rank this as pretty tentative for the moment. Lenses are always difficult to predict and I’m not sure we really know the whole story about Canon’s production abilities in Japan.

Comment

Ondertussen al meer dan een jaar geleden aangekondigd, maar nog steeds niet op de markt. . Tja, geduld is een schone deugd zeggen ze dan
            Ivan
            http://www.henderix.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoe Bekijk bericht
              Ondertussen al meer dan een jaar geleden aangekondigd, maar nog steeds niet op de markt. . Tja, geduld is een schone deugd zeggen ze dan
              De 200-400 is tot op heden nog niet 'officieel' aangekondigd door Canon

Comment

Dan moeten we nog niet wakker liggen van de prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk bericht
                  lijkt me super! denk eerder de prijs voor 2000 euro!
                  Het is geen F2.8 maar 4 wat beduidend goedkoper is!

ik heb zaterdag de 100-400 'l' gekocht voor 1124 euro incl btw. rekendaar de converter bij 300 euro; dan rond ik af naar 2000 euro
                  Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk bericht
                  we zullen het weten wie er gelijk heeft dat ze uitkomt, ben benieuwd alvast!
                  ...
                  De zeer mooie lens 24-300 kost ook maar 2500 euro!
                  dus blijf bij mijn gedacht zeker onder de 3000 euro!
                  Ik ben eigenlijk héél benieuwd naar de reactie van MacObsession als hij de prijs gaat zien
                  Hallo MacObsession? Ben je er nog? Op fotokonijnenberg staat de lens te koop aan 12.000 euro. Iets hoger dan je had ingeschat maar dat heeft wellicht gewoon te maken met een algemene stijging van de prijzen
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Moderator Note: Omdat deze topic al van 2011 bestaat, is het misschien raadzaam hier te verwijzen naar een nieuw gestarte topic, die ik liever niet samenvoeg met deze:
                    http://forum.belgiumdigital.com/f35/...f4-456755.html
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                    X