Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 24-70 / 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 24-70 / 2.8

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
    .......... Een 17 - 40 zou ik ook NOOIT op een crop steken, enkel FF.
    en waarom niet?
    denk toch dat meer dan de helft van de 17-40mmL bezitters een crop heeft hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PietT Bekijk bericht
      Sjonge sjonge,

weet nu nog nie wa ik moet kopen... lijkt me wat verwarrend... tussen al die soorten lenzen zie ik mij toestelleke nie meer liggen...:rolleyes
      PietT
      Een canon ef-s 15-85 IS USM is een heel mooi bereik voor jou 500D.
      Ik heb zelf een 450D en ga dit jaar ook een 15-85 kopen.
      Deze lens staat als goed te boek.
      Met vr. groeten
      Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
        Een 17 - 40 zou ik ook NOOIT op een crop steken, enkel FF.
        De 17-40 presteert beter op een crop dan op een FF. De 17-40 is overigens een uitstekend objectief voor zijn geld.(geprobeerd op een 40D, 5DmkII, 1DmkIII en 1DmkIV)

Comment

Ieder zijn mening maar standaard zit er bij mij altijd de 24-70 2.8 op en ben hier uitermate tevreden over. Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze groot en log is, vind dit persoonlijk overroepen want ze ligt geweldig goed in de hand en is gebouwd als een tank! Ik zou ze persoonlijk niet meer kwijt willen. Voor mij persoonlijk was het bereik van de 17-40 ook onvoldoende. Wat niet wil zeggen dat dit objectief slecht is hoor!
          Voor groothoek ga je met crop beter naar een een tokina 11-16 of 12-24!
          Mvg, Tin_tin
          Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

IK heb ook een 500D en heb net hetzelfde meegemaakt maar toch de 24-70 f2.8 gekocht en ik kan je zeggen dit is een lens die het geld waart is super scherp en heel snel ik kan je alleen deze lens aanraden ik heb ook al andere lenzen geprobeert geleend van vrienden bij ons in de fotoclub en ik moet zeggen geef mij maar mijn 24-70 hoor.
            p.s die I.S mis ik niet !!!!

Comment

Beste en scherpste lens die ik ooit heb gehad ... scherp scherp scherp op elke F
              Wel iets aan de zware kant maar dit geeft net meer stabiliteit.

Doen ! en koop nog een breed hoek prime erbij .

Comment

lol een 24-70 op een 500D, weet je wel hoeveel dit ding weegt aan dat plastiekerig 500D-tje

17-50 f2.8 IS offcourse (of een Tamron 17-50 niet te onderschatten).
                IS mis je niet op deze korte afstanden, voor 200mm tele denk ik aan IS.

Comment

Working...
                X