Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon 70-300 Konijnenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikon 70-300 Konijnenberg

Oorspronkelijk geplaatst door dslr4dummies Bekijk bericht
    Het ging toch over de 70-300??
    Ken jij een telezoom tot 300 die niet van grootte veranderd bij het zoomen?
    Och, ik denk hier aan de Sigma 100-300/4: http://www.photozone.de/nikon--nikko...300mm-f4-nikon
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Het ging toch over de 70-300??
      Ken jij een telezoom tot 300 die niet van grootte veranderd bij het zoomen?
      Je had het niet specifiek over de 70-300 mm, maar over zoomobjectieven in het algemeen...daarom heb ik de 70-200 mm even aangestipt
      Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Endorfine Bekijk bericht
        Euhh...misschien even omdraaien...objectief wordt langer bij het zoomen, niet bij het focussen
        Was laat denk ik helemaal correct.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kasimir Bekijk bericht
          Deze die ik gekocht heb is alleszinds geen IF objectief hoor!

Kasimir.
          Gefeliciteerd, dan moet je wel een uniek exemplaar hebben!
          Denk je nu echt dat Nikon stompzinnig is of zo, dat die er speciaal voor jou een gaan ontwerpen en fabriceren die dan geen IF is?
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Och, ik denk hier aan de Sigma 100-300/4: http://www.photozone.de/nikon--nikko...300mm-f4-nikon
            I stand corrected!
            In elk geval: de Nikkor 70-300VR wordt wel groter als je inzoomt...
            dslr4dummies

Comment

Waarvoor bedankt
              Fuuu…tsjie
              www.wouldbephotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                Gefeliciteerd, dan moet je wel een uniek exemplaar hebben!
                Denk je nu echt dat Nikon stompzinnig is of zo, dat die er speciaal voor jou een gaan ontwerpen en fabriceren die dan geen IF is?
                Foute formulering. Ik wou gewoon zeggen dat die lens vergroot bij het inzomen.
                Dacht dat de IF vermelding waarover men sprak daarover ging.

Comment

Is er een nieuwe 70-300 onlangs uitgekomen?

Ik zie dat hij nu aan 459,00 staat bij Konijnenberg!?

Vanwaar die meerprijs plots?

grts,

Comment

Fukushima?
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                      Fukushima?
                      Ge meent het? Zou dit de reden zijn?
                      Het was toevallig dat mijn oog daarop viel en vond het vreemd.

Grts,

Comment

waarschijnlijk, + nieuwe levering is berekend aan een nieuwe koers van de yen of us$
                        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Een zoomobjectief is per definitie met variabel brandpuntafstand, dus zal altijd vergroten of verkleinen bij het in- of uitzoomen!
                          Bestudeer eens een Nikkor 70-200 VR(maar er zijn er meer), dan zie je dat deze konklusie niet klopt.

De Nikkor 17-55, 28-70 en Sigma 24-70(maar ook hier zullen er wel meer zijn) zijn het kortst ergens in het midden en worden langer naar beide uiteinden.
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                            Bestudeer eens een Nikkor 70-200 VR(maar er zijn er meer), dan zie je dat deze konklusie niet klopt.

De Nikkor 17-55, 28-70 en Sigma 24-70(maar ook hier zullen er wel meer zijn) zijn het kortst ergens in het midden en worden langer naar beide uiteinden.
                            De Sony 18-70 ook en ik dacht de sony 18-55 ook, maar daar ben k ni zeker van...

Ik heb me de Nikon 70-300 vandaag bij een kleine handelaar (foto Rooijmans in Budel , net over de grens in NL) gekocht voor 399euro.
                            Bij konijn kost ie idd 459 en bij studio73 zelfs 529

M'n lenzen heb ik altijd al bij Rooijmans gekocht, qua prijs is die echt goedkoop in vergelijking met de Belgische grote winkels...
                            K had me daar n half jaar geleden ook beter m'n D90 gehaald, scheelde toen ook maar 10 euro met konijn, het had me de verre trip bespaard, maar da wist k pas achteraf...
                            Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Comment

Die lens heeft nooit zo duur geweest , op kamera express kan je hem kopen voor 357 euro misschien was dat ooit de lanceerprijs maar die speelt al lang niet meer mee , maar om te tonen hoeveel korting ze geven gebruiken ze hem wel nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                                Bestel m'n gerief meestal hier : http://www.cameranu.nl/artikel/4022/...F-ED_Zoom.html

Binnen de week geleverd en perfecte service

Ook Cameratools.nl is een aanrader.
                                Ben ik het volledig mee eens, net toch wat euro's uitgespaard door mijn Sigma 70-200 2.8 Macro HSM ginder aan te kopen. Zelfs geleverd vanuit Nederland bij me thuis, nog altijd goedkoper Nu er nog mee leren werken ... das andere koek
                                Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
                                The Sky is not the limit... the ground is..

Comment

Working...
                                X