Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

all round lens 18-270

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: all round lens 18-270

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
    ik kan me niet herinneren jou (persoonlijk) ooit iets genoemd te hebben? Bij deze mijn laatste reactie hierop.
    Persoonlijk...ge noemt alle mensen die de Nikon 18-200VR aanprijzen een Nikoniaan...dat is dan bij mijn weten persoonlijk ja....en dat je dan die lens ook nog afbreekt...ben jij mischien een Tamroniaan?

Grtz

Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

mijn verontschuldiging voor de wrijvingen binnen deze discussie. Maar ik respecteer ieder zijn mening. De antwoorden helpen mij om de keuze te maken.
      met vriendelijke groeten
      Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cvercamp Bekijk bericht
        mijn verontschuldiging voor de wrijvingen binnen deze discussie. Maar ik respecteer ieder zijn mening. De antwoorden helpen mij om de keuze te maken.
        met vriendelijke groeten
        Chris
        U moet zich zeker niet verontschuldigen,niemand trouwens...ik respecteer ook ieder zijn mening...maar de raad die ik je geef daar spreek ik van ondervinding en niet van horen zeggen. Zoals sommigen hier raad geven.

Grtz en succes met je aankoop

Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Working...
        X