Beste lezers,
Graag had ik van de deskundigen onder jullie de mening geweten.
Ik zit met een dilemma voor het kiezen van een goede all-round lens.
Daarbij was mijn keuze gevallen op de twee bovenvermelde lenzen.
Nu vraag ik mij af waarmee ik het beste ben. Ik ben een hobby fotograaf,
maar trek voor mijn job wel af en toe foto's van mensen binnen in een niet te fel verlichte kamer. Ik gebruik hierbij wel mijn opzetflits.
Nu, ik weet ook dat de ene lens lichtsterker is dan de andere maar die heeft dan weer een IS. De IS heeft dan weer een groter zoombereik. Weegt deze IS op tegen de lichtsterkere lens.
Het is natuurlijk ook de bedoeling dat deze lens buiten wordt gebruikt en dat ik deze aankoop om later op een zwaarder toestel te gebruiken.
Komende vrijdag moet ik fotograferen voor een huwelijk. Kunnen jullie mij deze lens hier ook voor aanraden of liever een van mijn eigen lenzen gebruiken?
Graag jullie mening a.u.b.
Graag had ik van de deskundigen onder jullie de mening geweten.
Ik zit met een dilemma voor het kiezen van een goede all-round lens.
Daarbij was mijn keuze gevallen op de twee bovenvermelde lenzen.
Nu vraag ik mij af waarmee ik het beste ben. Ik ben een hobby fotograaf,
maar trek voor mijn job wel af en toe foto's van mensen binnen in een niet te fel verlichte kamer. Ik gebruik hierbij wel mijn opzetflits.
Nu, ik weet ook dat de ene lens lichtsterker is dan de andere maar die heeft dan weer een IS. De IS heeft dan weer een groter zoombereik. Weegt deze IS op tegen de lichtsterkere lens.
Het is natuurlijk ook de bedoeling dat deze lens buiten wordt gebruikt en dat ik deze aankoop om later op een zwaarder toestel te gebruiken.
Komende vrijdag moet ik fotograferen voor een huwelijk. Kunnen jullie mij deze lens hier ook voor aanraden of liever een van mijn eigen lenzen gebruiken?
Graag jullie mening a.u.b.
Comment