Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

body = beslist, maar welke lens?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: body = beslist, maar welke lens?

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Juist voor het filmen heeft Nikon VR in de nieuwe 16-35 gezet, als hij geen filmen had aangegeven, zou ik ook de oude geadviseerd hebben.
    gaat over lens voor canon 550D
    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      gaat over lens voor canon 550D
      en een lens van Tamron
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Verplaatst van Camera's naar Objectieven....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
          Hier ga ik dus volledig mee akkoord, iedere dslr bezitter moet in mijn ogen ook bezitter zijn van een lichtsterke 50mm, zeker voor die prijs.

Die tamron is een schitterende lens die voldoet aan alles wat ge wilt, zeker om mee te beginnen, hier die 50mm erbij en je bent klaar voor een tijd.

En als ik dan toch bezig ben ga ik een beetje reclame maken voor mijn lens die te koop staat, en als ik eerlijk moet zijn, ook een prachtlens is, sigma 24-70mm F2,8

en toevallig staat er een 50mm ook te koop:

Dan heb je dezelfde setup als waar ik 2 jaar geleden mee ben begonnen, tot deze week, omdat ik een fullframe heb gekocht.
          Da's persoonlijk. Ik heb een 50 1.8 lensje, aar da's echt mijn minstgebruikte lens. Bokeh is niet mooi, en in 97% van de gevallen voldoet de 2.8 van mijn sigma 18-50. Als je zou kijken naar prijs/foto is die 50mm toch echt wel mijn duurste lens.

Comment

Klopt volkomen, ik gebruik mijn 50/1.4 en 85/1.8 ook niet zo vaak, maar het is wel handig als je ze nodig hebt ook hebt.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb een hele poos een Sigma 17 - 70 gebruikt en was daar zeer tevreden van.

Comment

Working...
              X