Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betere camera noodzaakt betere lenzen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: betere camera noodzaakt betere lenzen?

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Een kitlens is een lens die in een kit te kopen is, niet de goedkoopste lens in Nikon's gamma (D40 & 18-55, D5000 & 18-105, D90 & 16-85, D700 & 24-120 etc..) Echt moeilijk is het niet hoor. En dat is helemaal niet denigrerend bedoelt, je moet je lens niet verdedigen. Ik heb ook paar jaar met de bekende 18-70mm gewerkt, op m'n toenmalige D80. De 16-85mm is de duurdere kitlens, dat is waar. En het is inderdaad goed glas.

Hier rekenen we toch wel in prijzen bij onlinewinkels. Ik heb nog nooit lenzen of bodies gekocht in een "gewone winkel".
    Die 15-30% meerprijs is helemaal niet te verantwoorden als je weet wat je wil kopen en hoe het te gebruiken.
    kan je me eens de naam geven van de winkel waar men de 16-85mm aanbied met de D90 , ik wil ook die kit kopen en koop veel bij kamera express maar daar is ie niet te krijgen samen met de D90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      kan je me eens de naam geven van de winkel waar men de 16-85mm aanbied met de D90 , ik wil ook die kit kopen en koop veel bij kamera express maar daar is ie niet te krijgen samen met de D90
      Staat toch in de link in m'n vorige post hier helemaal bovenaan de pagina?

Maar er zijn er zeker nog hoor: http://www.kieskeurig.be/digitale_sp...rijzen/236068/

Comment

ik heb eens gekeken bij kamera express en kan daar de body en de lens apart krijgen voor resp.629 en lens voor 469 = samen 1098 dat zou nog goedkoper zijn ,die prijzen veranderen iedere week, bij kieskeurig staat nog dat hij bij kamera express 1107 staat in kit, maar is nu niet meer te krijgen in kit ,is daar goedkoper apart, denk er ernstig over na om hem te kopen met D90 samen, verlang al tijdje naar die camera en direct een goede lens erbij
        Last edited by koen1950; 11 juli 2010, 16:39.

Comment

Working...
        X